کد خبر: ۴۸۳۱۳
۱۰ / ۱۲ / ۱۳۹۳
(تصاویر) تجمع معلمان در مشهد
تجمع معلمان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات و نظام پرداخت در مشهد












غیر قابل انتشار: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
6
144
درود بر شما همکاران عزیز خدا قوت بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
5
122
درود بر شرفتان، مرحبا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
4
122
آفرین بر همتتان امید که پیگیری های بعدی با انسجام بیشتری صورن گیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
155
45
کسانی که چهار ماه تابستان تعطیلند عید تعطیلند پنج شنبه تعطیلند بهترین بیمه را دارند چی میخواهند کارگری که 600 توامن حقوق میگیره کجا بره اگه وضع درس دادن اینها خوب بود وضع جامعه دچار مدرک دار بیسواد نمی شد متاسفم برای این قشر زیاده طلب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اره دیگه این طرز فکر افزادی مثل شماست که جامعه را به این وضع کشیده تورو خدا یه کم سواد ودیدتون را بیشتر کنید
معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
برادر بزرگوار شما هم زورتان به قشرمعلم رسیده وآن ها را زیاده طلب میخوانید.راستی کدام بیمه؟؟؟؟
آموزگار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
وقتی شعور یک آدم اینقدر باشه،تحلیلی بهتر ازاین نمی ده
محمد وکیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
شما بهتره برای خودت متاسف باشی و به فکر بالا بردن سطح شعور وفهم ناقصت باشی.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آقای ناشناس شما می دانید که این تعطیلی ها برای مطالعه و استفاده بهینه از وقت است تا معلمین در کلاس درس به نحو احسن مخاطبین را از نظر فکری ارضا کنند.وقتی معلم تامین نباشد مجبور است با این همه خرج و مخارج شغل دوم و سوم و...را در ایام تعطیلی ایجاد کند.فراموش نکن که خودت زیر دست معلمان الفبا را یاد گرفته ای.
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آقای کارگر اولا تحصیلاتت را ادامه میدادی تا اینطور توهین نکنی سپس همان فرزند خود را که 8 ساعت نمی توانی تحمل کنی ما 30 نفر را در هر کلاس 8 ساعت تحمل می کنیم خستگی تو جانی است ولی برای معلم روح و روان که در آخر کار دیوانه می شویم.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای عزیز من معلم در خانه برگه های دانش آموزان را تصحیح میکنم ، سؤالا ت برای جلسه بعد آماده می کنم مطالعه می کنم نمونه درس آماده می کنم یعنی بیش از ساعت کاری روزانه در خانه ام مشغولم آیا هیچ حقی برایم تعیین شده است ؟!! بد نیست به اینها هم فکر کنی و مقایسه کن کار تو و امثال شماهاسخت است یا من معلم که در یک کلاس با افرادی سر و کار دارم که در حال رشد ند ونیاز به آموزش دارند ثبات فکر عمل و رفتار ندارند!
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
تو بیا با مدرک و تخصص معلم ، و با اندک دریافتی که هزار جور بلا دورش میچرخه اگه تونستی معلم شو بعد ببینمت بازم چرت میگی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
عزیز دل اگر اینها خوب درس ندادند خود جنابعالی چطور نوشتن این جملات را یاد گرفتی. ویا دانشمندان ومهندسان وپزشکان .از کدام مکتبخانه بیرون آمدند
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
گارگران محترم برايمان بسيار عزيزند ولي متاسفم كه محصول تلاش معلم و كارگر را يكي ميدانيد
ما هم ميخواهيم همين طرز فكر ها اصلاح شود تا منزلتمان را باز يابيم
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
واقعا برای خودم متاسفم که بی فرهنگی مثل تو درباره معلم نظرمی دهد
منصف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
رهبرعزیزمان میگوید همه ما برمعلمان منت داریم توکه یک تار موی رهبرمان نیستی نظرتان را بروید به بی بی سی و... انتقال بدهید که در آنجا خریدار دارد
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
کارگری حق نداره خودشو با معلم مقایسه کنه....... خیلی حالیته برو خودتو با کارگرای شرکت های دیگه مقایسه کن.........!در حد معلما نیستی
فرهنگی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شما اول بهتر است حرف زدن یاد بگیرید
دوم اینکه با این شعوری که دارید برایتان متاسفم
سوم اینکه تابستان سه ماه است نه چهار ماه
چهارم اینکه شما ارزش جواب دادن ندارید
نت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
از کی تا حالا یک کارگر خودشو با فرهنگیان مقایسه میکنه خدا یا عقل کامل عطا کن
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
تو معلومه ی فرد بیسوادی هستتی وگرنه اینطور درباره معلمان قضاوت نمی کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
درودبرکارگرومعلم
فرنگی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تودرس نخوندی علاف موندی!!اگه شعور درک کار معلمی رو داشتی که وضعت این نبود بیچاره!!!!!!!!!!!
معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
اقای عزیزمیدونیم به کارگر هم خیلی ظلم میشه ولی اگه وضع معلما خوب بشه برای بچه های شما هم خوبه باخیال راحت به کلاس میرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
برو بابا
حسین
| France |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
میزان ساعت کار یک معلم در هفته
می خواستم به این آقای به اصتلاح ناشناس بگم که تو که از ساعت کاری معلمها با خبر نیستی بهتر اظهار نظر الکی نکنی. ساعت کار معلمها از 8 صبح تا 1:30 هست. یعنی 24 ساعت در هفته. و البته این صرفا ساعت کار معلم در مدرسه رو تشکیل می ده. علاوه بر آن معلم در هر ماه ساعت های زیادی را صرف طراحی سوال و تصحیح ورقه دانش آموزان می کنه که بیشتر این کارها در خانه است. من كه يك معلم هستم می دانم که برای طراحی یک سری سوال نیاز به 5 ساعت کار نیاز است. و تصحیح ورقه های هر کلاس به دو برابر این وقت نیاز دارد. یعنی معلم در هر ماه حداقل 30 ساعت کار طراحی سوال و تصحیح ورقه در خانه انجام می دهد. که اگر آن را به 4 هفته تقسیم کنیم می شود بیش از 7 ساعت در هفته. در نتیجه ساعت کار معلم می شود....
24+7= 31
یعنی اینکه معلم در هر هفته بیش از 30 ساعت کار انجام می دهد. آنچه که کار یک کارمند را با سختی همراه می کند. وجود ارباب رجوع است. در بسیاری از ادارات اگرچه ساعت کار آنها بیش از 30 ساعت در هفته باشد. ارباب رجوع دائمی وجود ندارد. و اگر یک کارمند کارش را به درستی انجام دهد. کار طرف مقابل تمام شده و اداره را ترک می کند. در نتیجه سر کارمند خلوت می شود. اما در مدرسه و در کلاس کار معلمان بدینگونه نیست. در هر زنگ تعداد معینی دانش آموز در کلاس وجود دارد. فرض کنید که 25 دانش آموز در کلاس باشد. کار معلم به این گونه نیست که بتواند مثلا کار 5 نفر از دانش آموزان را انجام داده و آنها را مرخص نماید. دانش آموزان همگی در کلاس تا آخرین لحظه حضور دارند و سر معلم هیچگاه خلوت نمی شود. و تازه بدترین لحظات برای معلمین زمانی است که در کلاس کاری وجود نداشته باشد!. در آنصورت است که دانش آموزان ممکن است سقف کلاس را پایین بیاورند. نهایتا اینکه کار معلم با اعصاب و روان معلم سرو کار دارد و قابل قیاس با کار برخی از کارمندان که ساعت های زیادی ممکن است در حال مگس پرانی باشند نیست.
من
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
همه جای دنیا معلم سه ماه تعطیله
اگر سواد داری در اینترنت مطالعه کن
معلم با 90 دانش آموز در روز سرو کله میزنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
در همه جای دنیا آموزش و پرورش اینقدر تعطیلی دارند. ضمنا مدرک داران بی سواد از دانشگاههای بی سواد بیرون میان و از خانواده هایی که بزور از معلم نمره مفت مطالبه میکنند.
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
8
67
به امید روزی که وزیرمان پیگیر حقوق ما فرهنگیان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
از همچین وزیری هیچ توقعی نمی توان داشت .
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
همون 600 تومن هم برای تو زیاده
اگه 600 تومن بود که الان پای اینترنت نبودی
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
4
86
درود فراوان بر معلمان غیور
برای شروع مان خوب بود.به امید استمرار
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
68
درود فراوان بر معلمان غیور
برای شروع مان خوب بود.به امید استمرار
کیسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
62
8
وای خدا چقدر معلم بیسواد..........ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ ها
منصف 2
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
هم وطن عزیز فقط یک ساعت وظیفه یک معلم را بردوش بکشید بجای یک وای هزاران وای وای وای...... میگی.
فرهنگی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
وای بر تو ای بی فکر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
سواد تو را هم باید معلم ها تعیین کنند . به قول سعدی : مگر خُردی فراموش کردی که درشتی می کنی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
برات جواب ندهم خودش کلی معنادارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
نه اینکه جنابعالی خیلی فهیم وباسوادی؟
بلوچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
40
درود برشماهمکاران عزیز
توکشورمافقط بلدن بگند ژاپن امریکا مالزی این جوریند اما یک نگفت تواون کشورا خقوق وشان معلم چقدره
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
54
معلم شمعی است که می سوزد ودود می کند بزرگترین توهین دولت ومجلس به فرهنگیان بی توجهی به اعتراض انها است
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
48
بنده دست معلمان عزیز را می بوسم. اگر معلم نبود علمی وجود نداشت. هر کسی در هر منصبی به معلم بدهکار است و همه مسئولین از بالاترین تا پائین ترین باید خدمتگزار معلم باشند. اگر معلم نبود جامعه انسانی همچنان در عصر حجر می ماند. انتظار می رود مسئولین جایگاه از دست رفته معلمان را به آنها باز گردانند. شان معلم در این فضا تحقیر آمیز است ، معلم را هرچه زودتر دریابید.
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
42
متأسفم برای شخصی که معلم را زیاده طلب خوانده است.تا وقتی دید عوام به معلم فقط دیدن تعطیلات باشد نه کشیدن سختی این قشر زحمت کش نباید منتظر تحول در وضع جامعه باشیم.آقای محترم کارگر با حقوق600تومن من فوق لیسانسم و فقط دوبرابر حقوق میگیرم فکر کنم حداقل 4برابر شما درس خوندم! کمی تأمل لطفا
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
37
متأسفم برای شخصی که معلم را زیاده طلب خوانده است.تا وقتی دید عوام به معلم فقط دیدن تعطیلات باشد نه کشیدن سختی این قشر زحمت کش نباید منتظر تحول در وضع جامعه باشیم.آقای محترم کارگر با حقوق600تومن من فوق لیسانسم و فقط دوبرابر حقوق میگیرم فکر کنم حداقل 4برابر شما درس خوندم! کمی تأمل لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
درهمه جای دنیامعلمان تعطیلات دارند.که اونهم تصویب مجالس دولتهاست نه خواست معلمان.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
34
ممنون و خدا قوت
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
37
احسنت برشما،
حق گرفتنیست، نه دادنی.علی ع
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
2
40
خدایا ما چقدر باید با یه کارمند بانک فرق داشته باشیم . جزء اینکه ماها همیشه شاگرد اول کلاس بودیم و با بهترین رتبه در کنکور قبول شدیم . حالا باید برای گرفتن 2میلیون تومان وام با 30درصد سود هزاز بار جلوی کارمن بانکی که از دانشگاه آزاد واحد کوچه پشتی فارغ التحصیل شده تحقیر بشیم. ای خدا خودت به داد ماها برس
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
37
آفرین بر غیرت وشهامت شما همکاران عزیز کوتاه نیایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
34
حق گرفتنی است... مرحبا...
محمد وکیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
39
درود بر شما همکاران عزیز یکی ددیگر از خواسته های ما فرهنگیان استیضاح وزیر فعلی از طرف مجلس محترم است. آموزش وپرورش نیازمند یک وزیر کاری مثل وزیر بهداشت است.
پاسخ ها
معلم .......................................
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
بارک الله ....آفرین که درست و بجا گفتید ...
سپاس
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
30
درود و دست مریزا بر همه همکاران عزیزم
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
26
درود درود درود
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
31
معلمان و اساتید باید آنقدر حقوق و مزایا داشته باشند که همه غبطه علم و دانش بخورند. وقتی این قشر مرفه و بی درد شوند تمام درد جامعه بر طرف میشود. تنها با مرفه ساختن و از بین بردن دغدغه این قشر است که راه تعالی دانش اموزان و دانشجویان میسر میگردد.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
26
همه جای جهان معلمها درفصل های خاص تعطیلند .بی فرهنگی که کامنت گذاشت درموردتعطیلات
ملایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
19
lبه دنبال حق رفتن وخواستن مطالبات خود نه اینکه جرم نیست بلکه به زعم بنده نوعی عبادت نیز محسوب میشود البته باید به روش مسالمت آمیز وقانونمند باشد چرا که ما معلمان سرمشق دیگر اقشار جامعه هستیم وحرکات وسکنات ما به صورت ریز رصد میشود حق خود را از طریق قانون طلب کنید مانیز از وضع نابسامان اقتصادی روزگارمان به سختی سپری میشود
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
22
مرحبا بر اتحاد و غیرتتان.
امام (ع): به معلمین و پزشکان و قضات اهمیت بدهد تا جامعه از فساد ایمن بماند.
مسولین محترم ایا به فکر جامعه و اینده فرزندانتان هستید؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
19
درودبرشما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
19
الناس اعداء ما جهلوا آخه دوست عزیز عصبانی اگه معلم تعطیلات نداشته باشه کی مطالعه کنه و خودش رو به علم روز مجهز کنه؟ اونم با نسل نویی که به اقیانوس اطلاعات اینترنت دسترسی داره؟ تصحیح ورقه و طراحی سوال تا ساعت دو و سه نیمه شب ما معلم ها رو غیر از خدا کی دیده؟ و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
بارک الله
بسیج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
20
آفرین برغیرتتان.دست مریزا.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
27
10
آخه معلمی که هفته ای 4 روز میره سر کار اونم از ساعت 8 صبح تا یک ظهر ماهیانه هم حداقل یه ملیون میگیره دیگه چی میخواد!!!؟ برید اون بد بختایی رو ببینید که با مدرک ارشد دارن ماهی 800 تومان میگیرنو هیچی نمیتونن بگن.
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ذوست عزیز شما هم که دارین جاده رو اشتباهی میرین.... ببین الان موقع مقایسه ست ؟ مشکل رفاهی تو بیشتر اقشار یک جامعه ممکنه وجود داشته باشه اما چرا همیشه این معلمه که باید درد اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، ... یک جامعه رو به دوش بکشه ؟ اصلا من نوعی به کنار ... به نظرتون یک ملت برای تربیت نسل آینده اش چه قیمتی رو باید بپردازه ؟
ترانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
لایک جواد.حرفت منطقی و بجا بود.نمیگیم معلما زیاده خواهن اما ما بدبختایی ک با مدرک ارشد باید600حقوق بگیریم حقمون مسلما بیشتر ضایع شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ارشدش اصله یاتعاونی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
26
5
من با اونی که میگه معلم حقی ندارد موافقم اولا دوستان معلم توهین به نظرات مخالف شما نشانه بدی ناشی از نوع فرهنگ شما دارد شمایی که ادعا داری فرهنگ جامعه در دست توست تحمل صدای مخالف را نداری دوما کسی که 600 حقوق میگیره بنظر شما حق اظهار نظر و زندگی نداره ؟ متاسفم برای معلمین عزیز که تا کنون از این قشر نخبه ای بلند نشده در ضمن دوستان عزیز کارگر با عرق جبین کار میکنه و حقوق میگیره به صرف داشتن یک کاغذ به نام مدرک شما دنبال پولی بروید اروپا را ببینید من خودم اونجا بودم دکترای فیزیک کار نداره چون مدرکش مثل بسیاری از مدرک دارهای ایرانه
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
جواب خاموشیست ....
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
با سلام
بهتره با دید فراتر به مساله نگاه کنی عزیزم ... قبل از شما برای جواد کامنت گذاشتم خوبه بخونین .
ترانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
حق با نشناسه.شماهایی ک دم از فرهنگ میزنید ب نظرتون این بی فرهنگی نیس ک با ی کارگری ک نون حلال میبره خونه اینطوری حرف میزنید.تو سرمای زمستون رفتین بیرون ببینین اول صبحی کارگرای ساختمون آتیش روشن کردن؟؟؟یه خورده احساس داشته باشین یه خورده وجدان داشته باشین حضرت علی هم کارگری میکرده.واسه کارگر بدبخت انقد کلاس نذارین(تو اصلا در حدی نیستی ک خودتو با ما مقایسه کنی)جمله خیلی منفوریه/من کارگر نیستم دارم برا دکترا میخونم اما هیچ تفاوتی بین خودمو کارگر حس نمیکنم.واقعا ک...............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
درودبرمعلم وکارگر
مهری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
ترانه جان سلام با نظرت موافقم توهین در هر طبقه و هر مقامی که باشی را نمی پذیرم ولی یک سوال از شما دارم که چه طوری داری دکتری می گیری و فقط در خط اول هفت تا نه تاغلط املایی داری به شما پیشنهاد می کنم از ابتدایی دوباره شروع کنی.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
2
14
هرکس که به خاطرحق وحقوق خودودیگران اعتراض میکندانسان مقدسی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
12
5
اون آقایی که میگه زیاده طلب حق داره مطالبات شما تا کجاست آقایی که میگی چون فوق لیسانسی باید حقوق چند میلیونی بگیری دوست عزیز دانشگاه فرهنگیان که با تحصیل ضمن خدمت این امکان رو برایت فراهم کرده فقط در اختیار امثال شماهاست قدری حیا داشته باشید
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
دیگه داری پررو میشی ... با این جمله ای که نوشتی ، فک کنم خوب ادب نشدی با شه میسپرمت به روزگار تا آدمت کنه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
حسودی خیلی زشته
معلم
|
United States
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
17
ما معلمان شهرستانهای مغان از این حرکت بزرگ و مسالمت آمیز که نشان دهنده تبعیض بین معلمان و سایر کارکنان دولت هست حمایت میکنیم... آفرین بر همت و قامتتان ای چراغ های روشنایی.
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
عشق است معلمای با مرام مغان گرمی موران
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
11
ممنون از حمایتی که به نمایندگی از طرف همه فرهنگیان کردید ادامه بدهید تا همه از این موضوع با خبر شوند
محضر مبارک رهبر انقلا ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
8
آفا سلام
گوش دولتهارا بکش هیچکدام ما را آدم حساب نکردن
نظافت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
12
ای کارگری که حقوقت را با ما فرهنگیان مقایسه میکنی !چقدر درس خوانده ای؟ مگر ما حقوقمان را با پزشکان مقایسه کردیم؟ما فقط خواهان عدالتی هستیم که هر رئیس جمهوری قبل از انتخابات قولش را می دهد ! چرا فردی که مدرک لیسانس دارد در ادارات دیگر چند برابر ما معلمان حقوق دارد ؟مگر ما معلمان قانون تعطیلات مدارس را وضع کرده ایم؟ما حاضریم تمام تعطیلات حذف شود و حقوق ما مثل سایر ادارات باشد,حتی منزلت معلم رعایت نمی شود که یک کارگر بیسواد جرآت پیدا می کند خودش را با باسوادترین قشر جامعه مقایسه کند!
پاسخ ها
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
من کارگر نیستم اما شما باورتون شده باسوادین روزی 4ساعت کار میکنید در هفته 4روز درسال7ماه هم کار نمیکنید حقوق تمام سال را می گیرید هنوز طلب کارید وبه کارگر توهین می کنید.
اقای متعجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
20
6
جمع کنید لطفا.هر اتفاقی میوفنه میخوان اعتصاب کنن دوستان شنبه ها تا چهارشنبه میرید سر کلاس از 20 اسفند ماه علنا اعلام میکنید دیگه نیاید میره تااااااااااموقع امتحانا و بعدش تابستون چیزی غیر از اینه؟من تعجب مییکنم یکی مثل من این همه ساله مهندسیشو گرفته کجا باید حرفشو بزنه که داره توی رشته ای که مرتبط نیست کار میکنه اونم با اضافه کاری که بشه900.مایی که تحصیل کردیم مسلما از زیر دست معلم به اینجا رسیدیم ولی بعضی چیزا دیگه واقعا مسخره هست.من در تعجبم حقوقتون کمه؟کلاس خصوصیو که ازتون نگرفتن برادران و خواهران غیور!!!دوستان محترم جمع شید بریم یه پلاکارد دستمون بگیریم ما هم از فرق صحبت کنیم مگه برای ماهم فرق نذاشتن؟مگه ما ممتاز کلاس نبودیم؟متاسفم برای کسانی که حرف بزرگان دین رو میکشن وسط برای نشان دادن خودشون...
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
تند نرو داداش تصادف میکنی ببینم چقدر پول دادی تا مدرک قلابی یه دانشگاه بوق رو با هزار جور سفارش و خواهش و تمنا گرفتی ؟بزار جوهر مدرکت خشک بشه بعد ... تازه خودتم یه کم بزرگ میشی بعضی چیزا رو ممکنه بهتر از امروزت بفهمی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
نو مهندس هم باشی از مرحله خیلی پرتی . حنما یک مشکل اساسی داری که عقب ماندی .
معلمی از منوجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
12
اولا معلما به کسی توهین نکردند فقط به دنبال حق خودشان هستند شما که میگید هیچ نخبه ای از معلما بلند نشده پس این همه نخبه تحت آموزش چه کسی بودند ؟ درود بر همه معلمای منوجانی
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
13
اقای مهندس شما هم توسط این معلمان به این درجه ای که افتخار میکنی رسیدی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
9
یک معلم در سال حداقل 7 ماه تدریس میکند .ی 30 هفته در 24 ضرب کنیم میشود 720 ساعت .بر 365 ساعت تقسیم کنیم میشود حدودا دو ساعت در روز .که این کار مفید معلم در روز و در طول کل سال است.طبق امار، کار مفید هر ایرانی روزانه حدود 40 دقیقه است.
حالا خودتون قضاوت کنین که ایا معلمان ...
تازه این فقط ساعت حضور در کلاسه.
ساعاتی که در خانه برای طرح سوال، تصحیح برگه، مطالعه و... مصرف میشود ، بحساب نیامده.
حال کسانیکه که چشمشان فقط تعطیلی معلم را می بینند کمی درک خرج کنن، بد نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
8
2
با سلام معلمان اين حقوقي هم كه مي گيرند زيادي است .در سال 5 ماه كار مي كنند اندازه پنج ماه هم بايد حقوق بگيرند .معلمين عزيز تحصيلكرده اينقدر به مدركتون ننازيد چون اصلا" مدرك ارزش ندارد . فوق ليسانس مساوي با پنجم ابتدايي قديم است.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
سلام متاسفم که محصول یک معلم که انسان است را با بیل و کلنگ و سا عت کاری مقایسه میشود اون ژاپنی خوب فهمیده که این قدر به معلمش اهمیت میده ارزش انسان خیلی بالاتر از مقدار ساعت کاری است شغل معلم را به ارزش کارش که انسان است مقایسه کنید نه به ساعت کار او انهایی که به ساعت کار معلم و روز های کاری او ایراد میگیرند همانهایی هستند که در سوال ارزش یک کیلو طلا یا 10 کیلو آهن قراضه بیشتر است جواب 10 کیلو اهن را میدهند چون ارزش طلا و اهن را نیدانند فقط به کمیت و فکر میکنند
کاپیتان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
8
3
معلمان با این حقوق بالا وساعت کاری کم وتعطیلات فراوان در طول سال جزو مرفهان بی درد جامعه هستن جالبه همیشه هم اعتراض میکنن بعضیهاشون هم متاسفانه با کم کاری در تدریس سرکلاس باعث میشن مادر وپدر بینوا مجبور بشن که اونها رو به عنوان معلم خصوصی بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اصلابحث پرداخت بدهی واقساط ماهانه و امرارمعاش ودوادکترومهمانداری ومسافرت ودخترشوهردادن وپسرزن گرفتنه که بااین دستمزدهاصلاامکان نداره قضاوت باشماوتعطیلات هم هدیه به کارمندان دیگه ومجلسیان...
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
سلام متاسفم که محصول یک معلم که انسان است را با بیل و کلنگ و سا عت کاری مقایسه میشود اون ژاپنی خوب فهمیده که این قدر به معلمش اهمیت میده ارزش انسان خیلی بالاتر از مقدار ساعت کاری است شغل معلم را به ارزش کارش که انسان است مقایسه کنید نه به ساعت کار او انهایی که به ساعت کار معلم و روز های کاری او ایراد میگیرند همانهایی هستند که در سوال ارزش یک کیلو طلا یا 10 کیلو آهن قراضه بیشتر است جواب 10 کیلو اهن را میدهند چون ارزش طلا و اهن را نیدانند فقط به کمیت و فکر میکنند
مصطفي
|
-
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
7
آقايان عزيز در كليه مناسبتهاي ملي معلمان عزيز شركت مي كنند از جمله در راهپيمايي هاي 13 آبان ،22بهمن و... آنوقت هديه فجرانه را به كاركنان ساير ادارات پرداخت مي كنند به قولي جهت رفاه حال معلمان عيزي حقوق كاركنان بانكها افزايش مي يابد اين كجايش عدالته .معلم با 28سال خدمت 1.5ميليون تومان حقوق مي گيره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
کاش 1.5بودبگو1.200
ایلامی
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
7
باسلام بر همه معلمان من موافق اقدام معلمین عزیز هستم .اگر معلم ایرانی همانند ممالک دیگر از حقوق مکفی برخوردار باشد خیر وبرکت آن به خانه های ما میرسد .رفاه معلم یعنی رفاه جامعه وداشتن آینده ای روشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
بارک الله.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
واقعا متاسفم با این قضاوت ها !!!
شما کارگر عزیز ، با حقوق 600 ت و شما مهندس محترم ، با 900 ت چه جور میتونی زندگی اداره کنی ؟! حقوق شما هم کمه
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
كارگران پس چي باز خوبه شما سه برابر ما حقوق ميگيرين
بجنورد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
3
سلام افرین به همت شما
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
5
با درود و خسته نباشید به همه معلمان زحمت کش و دلسوز.واقعا معلمان همیشه تو این مملکت نسبت به بقیه کارمندان که صبح میرن اداره و تا ظهر حتی یک ساعت هم کار مفید ندارند و سر برج هم چندین برابر حقوق و مزایا میگیرن در برابر معلمی که از وقتی وارد مدرسه میشه از اعصاب و روان و دست و دهان و همه وجودش مایه میزاره،همیشه مظلوم واقع شدن و بهشون ظلم شده
من دست همه معلمان زحمت کش رو میبوسم چرا که امام علی (ع)فرمودند: :هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.
من هم مهندسم با حقوق ماهی 700. اگر در حق ما داره اجحاف میشه تقصیر معلما نیست.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
3
واقعا متاسفم با این قضاوت ها !!!
شما کارگر عزیز ، با حقوق 600 ت و شما مهندس محترم ، با 900 ت چه جور میتونی زندگی اداره کنی ؟! حقوق شما هم کمه
فرهنگیان قشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
3
واقعا حق معلم بیش از این چیزاست در حق معلم اجحاف شده است
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
3
ما معلمان هشترودی از این اقدام همکاران حمایت می کنیم
کرمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
ما فرهنگیان کرمان هم باشعار"اعتراض علیه فرق نه فقر"دیروز اعتصاب کردیم وباشماییم.
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
جناب آقای مهندس شکی نیست که در مقابل کار و مدرک و کارایی جنابعالی حقوقی که به شما می دهند کم است این حرکت در واقع برای رفع تبیض در تمامی ارگانهاست که از طرف معلمان انجام گرفته . کسی منکر حق و حقوق شما نیست
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
جناب آقای مهندس شکی نیست که در مقابل کار و مدرک و کارایی جنابعالی حقوقی که به شما می دهند کم است این حرکت در واقع برای رفع تبیض در تمامی ارگانهاست که از طرف معلمان انجام گرفته . کسی منکر حق و حقوق شما نیست
معلمی ازبخش احمدی هرمزگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
این اقایان اگر زحمت یاد دادن مداد در دست گرفتن بچه کلاس اولی تازه وارد شده به دبستان رالمس کرده بودند این نظرات منفی درباره شغل شریف معلمی واوقات فراغتشان نمی دادند .هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرابنده خود ساخته است .درجواب منتقدین همین حدیث شریف کافی است.
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
دوستی که گفتی معلم در هفته چهار روز کلاس میره وتعطیلاتش زیاده،شرایط کار ما غیر استاندارده واین فشار زیادی به معلم میاره،اداره کلاسهای 35تا37 نفره به خصوص در مقطع دبیرستان، و اموزش و تربیت نوجوان هایی که تحت تاثیر تهاجم فرهنگی وهزارران مشکل خانوادگی وغیره اومدن سر کلاس نشستن،واقعا صبر وانرژی میخوادوقابل قیاس با کار در محیط خلوت مهندسان یا کار جسمی کارگران نیست.ما وقتی میریم خونه،دیگه حوصله بچه و خانواده خودمون رو نداریم.کار ما با همه شغلهای دیگه متفاوته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
وزوزگوش وپاره گی پرده ی صماخ وکاهش شنوایی وسمعک بازنشستگان فرهنگی رورو نمیگین که ازسروصدای بچه هاست وتحمل سختی کاروالودگی صوتی کلاس درس
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
سلام متاسفم که محصول یک معلم که انسان است را با بیل و کلنگ و سا عت کاری مقایسه میشود اون ژاپنی خوب فهمیده که این قدر به معلمش اهمیت میده ارزش انسان خیلی بالاتر از مقدار ساعت کاری است شغل معلم را به ارزش کارش که انسان است مقایسه کنید نه به ساعت کار او انهایی که به ساعت کار معلم و روز های کاری او ایراد میگیرند همانهایی هستند که در سوال ارزش یک کیلو طلا یا 10 کیلو آهن قراضه بیشتر است جواب 10 کیلو اهن را میدهند چون ارزش طلا و اهن را نیدانند فقط به کمیت و فکر میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
3
اگر جامعه سالم خواسته باشیم بدون دغدغه بدون جنگ ودعوا بدونن طلاق بدون ... باید به وضع معلمان و .. برسیم واگر نه .... هرروز بهتر از دیروز نمی شود بلکه بدتر میشود
جفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
0
خسته نباشید بعدازصبحانه متلک گویهایتان بهم به من چسبید
حاجی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
معلم مقام بالایی داردحضرت علی می فرمایندهرکس به من کلمه ای آموخت مرابنده ی خودکردچرابازبان گستاخی بامعامان صحبت می کنیم .بچه های ماپرورش یافته این قشرنداعتراض معلمین به جاست درست می گوینددرجامعه تبعیض حقوقی است معلمین به نسبت کاروزحمتشان درمیان دیگراقشارکمترین حقوق رامی گیرند.شمابه امکانات وحقوق قضات ونمایندگان ووزیران وبانکهاوشرکتهای نفت وفولادو...نظری کارشناسانه بیندازیدبعددراین باره قضاوت کنیدنه اینکه این قشرهای زحمتکش زیادمی گیرندبلمه جهت قیاس می گوییم.
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
تابستان سه ماهه نه چهار ماه اگر جدیدا چهار ماه شده خبر ندارم .اینم تقصیر معلم که نتونسته به این دانش آموز یاد بده فصل ها را !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
5
چرا صدای معلمان شنیده نمیشود؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
5
0
به نظر من قشر معلم از دیگاه سواد افت شدیدی کرده معلم عزیزی که میگه کارگر بیسواد در واقع خودش بیسواده کارگر کلمه عام است از مدیر کارخانه تا آبدارچی عنوان کلمه کارگر جاری و ساری است من خودم با مدرک تحصیلی لیسانس کارگر با 600 تومان حقوقم این همه معتاد و کریستالی در جامعه نتیجه زحمت معلمین عزیزه مدیران با سواد نتیجه دلسوزی معلمین عزیزه من مطمئنم معلمین دلسوز در این گونه اجتماعات خلاف شرکت نمی کنند وقت شرکت ندارد اینها جمعی از افرادی هستند که با شغل معلمی قصد تجارت دارند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
ازقدیم میگن احترام امام زاده بستگی داره به متولیش وقت وزیرمیادتورسانه ملی یه وام 5میلیونی باسود17درصد باکلی منت که انگار صدقه میدن اون هم نه به همه معلمان بلکه به 15درصدشان راتوبوق میکنه چه توقعی از دیگراقشارداریم ارگانهای دیگه به بهانه های مختلف پرداختی هایی دارند که مخ معلمان زحمتکش موردتبعیض سوت بلبلی میکشه واقعاجای تاسف داره
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
اقایی که میگی معلم زیاده طلب است و چند ماه تعطیله اولا تعطیلی چند ماهه مدارس معمول همه دنیاست ثانیا ای کاش تبعیضها رفع و منزلت معلم رعایت بشه ما حاضریم همه سال کلاس بریم ثالثا شما کارگر عزیز با کارتان فقط خستگی جسم میگیرید اما معلم جسم و روحش خسته است رابعا اگر اوقاتی که معلمان در منزل صرف مطالعه ، تحقیق ، طراحی سوال ، تصحیح اوراق امتحانی و... میکنند را هم به حساب بیارید هیچکس به اندازه معلم کار نمیکنه در نهایت ایا فکر کردید یک معلم که در زمره نخبگان کنکور سراسری بوده چقدر درس خونده ؟ چرا بین یک فوق لیسانس یا دکترا در وزارت اموزش وپرورش با وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا... این همه تفاوت باید باشه؟ اگه این تبعیض نیست پس اسمش چیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
4
1
شمامعلمین عزیز که اهل علم ودانش هستید چرا احساساتی پاسخ می هیدپس کجاست منطق کلام شما .متاسفم از اینگونه پاسخ دادن ها ...به نظر میرسد همانطور که در پیامکهای واصله از خود آقایان مسئول ذیربط ...؟ که چه پلاکاردهایی را با خود بیاورید... خط دهی میشد. مگر حقوق کارکنان دستگاههای دیگر از شما بالاتر هست فقطشما ها خدارا بنده اید وخونتان از دیگران رنگین تر است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
4
یکی از مشکلاتی که معلم ها با آن درگیرند اصلاح نمودن جهل حاکم بر روح وروان این آقایونه ! آقای مهندس شما همون دانش آموز تنبل ته کلاس من بودین که بلد نبودید اسم خودت را هم بنویسی .جل الخالق چه طوری مدرک مهندسی گرفتی !!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
6
1
معلمی شغل انبیاست شخصا دست تک تک معلمای زحمتکشو میبوسم ولی خدایش با تعطیلی 3ماه تابستان و 15 روز عید نوروز و پنج شنبه های هر هفته حقوق معلم ها مناسب.نمیگم همی ادارات ،ولی اکثر ادارات دولتی حقوقشون تقریبا مثل شماست با این تفاوت که تعطیلی شما خیلی بیشتر.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
5
درود بر معلمان عزيز موافقم تحمل فرق سختتر از فقر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
از پدر گر قالب تن یافتیم ازمعلم جان روشن یافتیم ندادن حق وحقوق معلم یعنی زنده به گور کردن فرزندان
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
اصلا معلوم نیست تو این مملکت چه خبره کارمندان بانک با این همه حقوق ومزایاووامهای کم بهره ,عیدی های آنچنانی و.... از اسفندامسال افزایش حقوق 460تا860هزارتومانی خواهند داشت .چرا کسی نیست به این همه تبعیض جواب بده ؟کی عدالت اجرا میشه؟معلم با مدرک لیسانس و ارشد ودکترا با زحمت ده برابر وامکانات کمتر از یه دیپلم بانک حقوقش ومزایاش کمتره
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
3
دستتون درد نکنه خدا با ماست ادامه میدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
ای کاش کسی به فکر ما فراموش شدگان بازنشتگان اموزش و پرورش هم میبود
دبیر دبیرستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
3
اعتراض معلمان به معنای تایید حقوق کم بعضی از اداره جات دیگر نیست انها هم حق دارند حقوق زیادی بگیرند . معلمان علاوه بر حضور در مدارس باید در خانه هم طرح درس بنویسند و سوال بگیرند و ورقه اصلاح کنند و مطالعه کنند تا جواب سوالات دانش اموزان را بدند بنابراین فعالیت انها در خانه هم هست در ضمن در تمام دنیا اموزش و پرورش اینجوری هست حتی در کشورهای اروپایی ساعت تدریس معلمان خیلی کمتر از 24 ساعت است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اصلاچه کسی به اموزش وپرورش تعطیلات داد؟
فاطمه
|
Australia
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
معلمین به همه اقشار زحمتکش احترام می گذارنداماآنچه مهم است عدالت است که باگفتن حلواحلوادهان شیرین نمیشودوشعاردادن هم کارها رادرست نمی کنداون آقاکه ادعا میکنه دکترای فیزیک داره واون نومهندس عزیزکه بدش نمیادبه معلم توهین کنه گویایاازشکم مامانش بااون مدرک به دنیااومده یا...فکرنکن توی آموزش وپرورش کسی دکترای فیزیک نداره خودم 4دوست دارم که مدرکشون دکترای فیزیکه حالا شمامیتونی اعتراف کنی چقدر میگیری؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
معلما حیف که نمیشه از تو گفت از تو نوشت .... ما هممون شغل خوبی داریم فقط حیف که تو یه کشور عقب افتاده ایم و تنها گناهمون هم همینه
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
درود بر همکاران گرامی در سرتاسر میهن اسلامی
معلم خراسانی
|
Australia
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
3
ای عزیزانی که درباره معلم اونجورفکر کرده وبه اونامیتازید وبا کنایه وتوهین میخواهیدبا اونا روبه روبشید اگه این تفکرتون روبرای فرزندان عزیزتون هم بگیدآیا میشه ازبچه انتظارداشت به حرف معلم گوش بده ودرس بخونه،پیشرفت کنه؟مادرکلاسهابابیش از30فرزندشماسروکله میزنیم اگه بچه هاتون درمدرسه به جایی نرسند ممکنه بعدا معلمارومقصربدونند!!!!!!!
معلم ابتدایی
|
Netherlands
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
با عرض سلام وخدا قوت به همه ی همکاران محترم ابتدا باید گفت همه اقشار ملت در هر شغلی قابل احترام هستند ولی اعتراض محترمانه ما نسبت به وضعیت حقوقی به این معنا نیست که از حق دیگران کم کنند وبر حقوق ما بیفزایند بلکه بر مزایای رفاهی ما بیافزایند درضمن دغدغه ای روحی معلمان می تواند صدماتی بر پیکر علم ودانش جامعه بزند که بعدها قابل جبران با هیچ ثروتی نباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
4
شما اینجا تحصن کنید اونجاحقوق کارمندان بانک رو 800 هزار تومن افزایش بدن،من نمیدونم چطور میشه دولت واسه اونا پول پیدا میکنه ولی واسه فرهنگیان بدبخت هیچی نداره این واقعاً بی انصافیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
درود بر همکارانی که به نمایندگی از فرهنگیان در تجمع شرکت کردند کاش مسولین ادارات اموزش و گرورش هم با همکاران همراهی می کرد نه با ارسال پیامک خواستار اعلام اسامی غایبین شدند
هیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
سلام برهمگی به امید بهبودی وضعیت معلمان جانشینان پیامبران
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
0
به نظرمن بيشتردردوفرقي كه هست اينه كه چراحقوق معلم كه اضافه ميشه ازبالاترين مقام گرفته تاپايين ترين مقام آموزش وپرورش وهمه مسئولين صدهابارمصاحبه مي كنند وهي ازافزايش حقوق معلم ميگن ولي ادارا ت وسازمانهاي ديگرراحت حقوقشون اضافه ميشه يك باررسانه هاچيزي نمي گن براي همين حرمت معلم اينقدرپايين آمده وفرق زياد شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
0
دوستان معلم میدونم که شغل سختی دارید ولی چرا اینقدر سخت پاسخ میدید؟یعنی کارگر زحمت نمیکشه سختی نمیکشه همه ی کارگران به خواسته ی خودشون درس نخوانده اند؟الان تقریبا نصف بیشتر نظرات راجب همین تندپاسخ دادنهاست...
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
ما راست قامتان زنده تاریخ خواهیم ماند .آفرین بر عزم و همت فرهنگیان.
عزیزان فرهنگی لطفا شان و مقام و منزلت فرهنگی خودمان را فقط با سکوت و خاموشی ( ونگه کردن عاقل اندر سفیه) حفظ نمایید
بازنشسته اموزش پرورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
1
سلام شما که شاغل هستین برادران عزیز وای به حال روزی که بازنشست شوین وبا یک تومن سی روز زندگی را سپری کنین
اقای متعجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
اقای جوان مگه من حرف دیگری زدم؟بعضیا فکر میکنن فقط خودشون عرق میریزن این دیدگاه غلطیست
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
2
البته راجع به نحوه پاسخ دوستان فرهنگی انتظار بیشتری بود. خیلی از معلمای ما پدر کارگرداشتند. این جواب دادنا دون شان معلماست. صد البته کارگرای ما دیگه بیسواد نیستند.ولی اینکه یه گروهی جمع شدن و اعتراض کردن خیلی خوبه. حق گرفتنیست
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
1
به نظر من اگه به اون آقای کارگر جوابی نمیدادید بهتر بود،به قول معروف جواب ابلهان خاموشی است.
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
0
معلما اینقد تند نرند 2 ماه در سال درس دارن یکسال کامل حقوق میگیرن.
درضمن الان مثل قدیم نیست پدر و مادر خودشان معلمن کتابها هم خودآموز شده نیازی به سواد اندک شما نیست. اینقد ناشکری نکنید.....
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
5
2
معلما اینقد تند نرند 2 ماه در سال درس دارن یکسال کامل حقوق میگیرن.
درضمن الان مثل قدیم نیست پدر و مادر خودشان معلمن کتابها هم خودآموز شده نیازی به سواد اندک شما نیست. اینقد ناشکری نکنید.....
پاسخ ها
بهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
من دست همه معلمین را میبوسم ولی انصافا همه معلمین همینطورند که شب تا ساعت سه سئوال طراحی کنند و برای حضور سرکلاس خودرااماده کنندودغدغه درک درس فهمیدن بچه ها را دارند ؟واین هم خوب نیست حقوق معلمین واقعی کفاف زندگاپی اش را ندهد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
آقارضاشمامختاریدکه فرزندتان راازمدرسه دربیارید وخودتان به تعلیم وتربیتش بپردازیدحاضرم شرط ببندم که بعدازیک هفته برمی گردی به مدرسه والتماس می کنی که دوباره بچه شماراثبت نام کنن چون بیشترپدرومادرا نمی تونند ازپس تنها یک فرزندشون بربیاند.
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
0
همكاران عزيزخسته نباشيد به نظر من خودمان مقصريم چون اگر ما نمره واقعي آقاياني كه تعطيلات تابستان رو بهونه مي كنند مي داديم الان ديگه حرفهاي چرت نمي زدندوآن مقايسه بي ربطي رو نداشتنداز ماست كه برماست.
داور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
0
مغلمان جان مایه رشدوتعالی جامعه اند همیشه نوکرتم معلم عزیز-دست شما را میبوسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
1
خدا قوت همکارا ،مخالفین عزیز که انتقاد میکنید اول عادلانه فکر کنید بعد نظر بدهید درگیری یک معلم با شغلش روحی و جسمی است تلاشی که میکنه هیچ وقت به چشم نمیاد فقط ظاهر کار رو می بینید معلمی که جونش رو میذاره سلامتیش رو میده کدوم بیمه همراهیش کرده حق بیمه با تورم از حقوق کم میشه اما حقوق تغییری نمیکنه معلم صورتش رو با سیلی سرخ نگه میداره انصاف اونکه یه حقوقی داشته باشه برای یک زندگی معمولی نه مرفه تا عوض فکرشغل دوم تمام تمرکزش روکارش باشه واگذارتان میکنیم به خدا انشاالله همه رو هدایت کنه
يه فرهنگ دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
1
اولا كه شما اگه كارگري الان بايد سركارباشي.بعدشم شمامعلومه اصلافرهنگ نداري پس حق نظردادن درمورد بعضي چيزاروهم نداري.بنابراين زودازاينترنت بروبيرون واينجارو ويروسي نكن.به فرهنگي هاهم توهين نكن خودت درس نخوندي به معلما چه ربطي داره.اخرشم اينكه تابستون سه ماهه نه چهارماه.اينم نميدونستي؟
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
2
همه كساني كه ديروز در اعتراض و دفاع از حق خود شركت داشتند دستشان را مي بوسم حق گرفتني است نه دادني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
0
الله اکبر ازاین همه بدبینی وموج بی فکری درجامعه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
2
توراخدا به داد معلمان برسیدعیدی فقط برای یک نفر میشود لباس خرید برای بقیه بچه ها چکار کنیم
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
2
مرحبا ، افرین به اتحاد شما، حرف دل همه فرهنگیان روی تابلو هایتان بود، به امید موفقیت
کارگر با شرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
2
معلم عزیزم سلام-من کارگری هستم با مدرک کارشناسی ارشد-و حقوق پایه 600 هزار تومنی-چرا ما را بی سواد خطاب میکنید-فقط نجابت ما ها ست که دم از بی عدالتی نمیزنیم-لطفا به این قشر زحمت کشیده توهین نکنید
شهروند ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
1
سلام به همه عزیزان زحمت کش چه کارگر عزیز وچه معلم محترم باید قبول کنیم که حق وحقوق این اقشار بسیار کم میباشد امیدوارم که دولت محترم خلی بیشتر از این به این قشر زحمت کش توجه کند به امید آن روز دست همه عزیزان زحمت کش را میفشارم موفق وتندرست ومالتان پر برکت باشه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
4
پدر ومادر حتي يك ساعت هم نمي توانند با فرزندشان كار كنند معلم با اين حقوق اندك فقط بايد تو كلاس بچه ها رو ساكت كنند متشكرم از تمام معلمان زحمت كش
دانش اموز سوم دبیرستانی مشهدی
|
United States
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
2
3
اولا معلمان حق ندارند خودشون رو که هفته ای 22ساعت سرکلاس میرند با کارمندان دولت قیاس کنند وکه هفته ای 48ساعت سرکارمیره......تازه درسال 5ماه تعطیلید
دوما هرچقدر شما اعتصاب کنید به ضرر ما تموم میشه ودرسهامون که امسال نهایی هستیم عقب میفته
سوما قدیما میگفتن معلما به فکر دانش اموزا هستن و برای رضای خدا کارمیکنن.......نه؟؟؟؟؟الان که ......
من که بعنوان دانش اموز راضی نیستم از وقت درسی ما میگیرید و اعتصاب میکنید......چرا پنجشنبه ها اعتصاب نمیکنید؟؟؟هااااا؟
روز بعداز اعتصاب هم کلی چرت وپرت میگویید و وقت کلاسو میگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
بروبچه درستوبخون این چیزاهضمش براتوهنوزخیلی سخته
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
اولا تجمع روز پنج شنبه بود که تعطیل بود
دوما متاسفم که محصول یک معلم که انسان است را با بیل و کلنگ و سا عت کاری مقایسه میشود اون ژاپنی خوب فهمیده که این قدر به معلمش اهمیت میده ارزش انسان خیلی بالاتر از مقدار ساعت کاری است شغل معلم را به ارزش کارش که انسان است مقایسه کنید نه به ساعت کار او انهایی که به ساعت کار معلم و روز های کاری او ایراد میگیرند همانهایی هستند که در سوال ارزش یک کیلو طلا یا 10 کیلو آهن قراضه بیشتر است جواب 10 کیلو اهن را میدهند چون ارزش طلا و اهن را نیدانند فقط به کمیت و فکر میکنند
ذره بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
3
معلم صبور.دوست دارم چون پدر ای رهنمای خلق .نامت به افتخار ویادت پرشکوه .عزت تورا به زندگی بافروامید .مرحمت خدا به توباشد به دوسرای.. اجرت دهدخدای رئوف
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
3
در رابطه با تعطیلی معلمین که سوژه دست مخالفین شده باید جواب بدهیم که مگر اساتید دانشگاه بیشتر از معلمین تعطیل نیستند وچند برابر یک معلم هم حقوق دریافت نمی کنند کار آنها هم از کار معلمین که آسانتر است وساعت کاری آنها هم چند ساعت کمتر از کا رمعلم پس چرا حقوق آن چنانی دریافت می کنند ؟ امیدوارم دولت ، مجلس وملت قدر دان معلمین باشند وزحمات آنها را درک بکنند
خاست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
4
0
بابا خودتون خواستین معلم بشین دنبال کار بهتری می رفتید جدا از تمام
موارد بعضی از این به ظاهر معلم ها
هم پررو و بی عار و کم تحمل هستند
کتایون عاشورزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
3
حالا ی بی سوادی ی حرفی زد .من فرهنگی نیستم خونه دارم ولی از شما معلمای عزیز کشورم که به صبوری عادت دارین خواهش میکنم ببخشینش و فراموش کنین همه اینطور فکر نمیکنن و مردم اگاه و قدر شناس در کشور ما زیادن ..در مورد صحبت اون عزیزی که فرموده بود کارگرها در هوای سرد صبح زود بیرون میرن و اینو از مشخصات خاص قشر کارگر به حساب اورده بود باید بگم اگه شما برادر عزیز با مدرک زیر دیپلم ساعت 5 صبح زمستون میری بیرون من معلمهایی رو میشناسم که با مدرک فوق لیسانس ساعت 5 صبح زمستون میرن بیرون تا ساعت 7 به مدرسه که در مناطق محروم شهره و حتی اطراف شهر برسن تا بچه های شما رو ادم کنن . هممون خوب میدونیم که انقلاب ما انقلاب معلم ها بود نه هیچ قشر دیگه ای /اول معلم ها حرکت کردن بعد بقیه اقشار از خواب بیدار شدن . ولی ما معلم های کشورمون رو فراموش کردیم همونطور که جانبازهای 8 سال جنگ رو فراموش کردیم و خیلی های دیگه که برای این مملکت زحمت کشیدن و میکشن.
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
1
ممنون از غیرت همکاران ببینید کار معلمها به کجا رسیده که یک کارگر ساده به خودش اجازه میده این طور ی نظر بده البته تقصیر اینا نیست مقصر خودمان هستیم که خیلی نجابت به خرج دادیم وهر طور نفری برای این قشر تاثیر گذار تصمیم میگیره ونظر میده جواب ابلهان خاموشی است
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
1
درود بر شما همکاران عزیز
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
1
احسنت آقاکتایون
زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
0
نمی دانم میانگین کارمفید کارمندان دولت چند دقیقه است اما مطمئن هستم دو سوم آن مربوط به معلمان است. من معلم ، اکثر شبها بیدارم و سوال می نویسم ویا ورقه صحیح می کنم و یا پرسش نامه های ضمن خدمت و تکلیف خواسته شده .... را انجام می دهم و بعد از ظهرها برای نمره ارزشیابی ، بدنبال سمینار، کارگاه علوم.... برای گواهی حضور و ضمن خدمت هستم حاضرم از یک هفته کارم در آموزش و پرورش فیلم مستند بسازند.خدایا من را ببخش که وارد اموزش و پرورش شدم و الان به خاطر ضعف اعصاب ، کم سویی چشم و........ و بخصوص بی پولی در برابر بچه هایم شرمنده ام
کتایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
1
خواهش میکنم محسن خانوم
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
0
تا کی تبعیض؟چرا این سیستم آموزش وپرورش انگیزه رو از ما معلم ها گرفته ؟چرا این همه تبیض؟چرا آموزش وپرورش شده حیاط خلوت سیاسیون؟چرا هیچ کس به فکر معلمان چند پایه وعشایری نیست؟
مالک اشتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
1
ما دعوای حقوق کم خود را نمی کنیم ما طالب عدالت اجتماعی در همه صنف ها یم ما از فقر هرگز نمی نالیم بلکه از فرق میلیونی پرداختها ونگرشهای تبعض آمیز می نالیم
عنایت الله بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
0
معلم ای هادی بشر نامت باشکوه مهرت چون پدر گفتارتودرست کارت چوانبیاء باشددامنت پرازشگوفه ها گل پرورش دهی دربوستان گل شایسته ای به حق بوسیددست تو ازروی مهربصیر دانای صبور اجرت دهدخدا ج
سید فرامرز حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
این کارگر ساده که به خودش اجازه صحبت کردن داده اونقدر بی سواده که نمیدونه اسادان دانشگاه با 8ماه کار 8الی12ملیون میگیره نمیدونه که مهندسین شرکت نفت وگاز از جمله دوستان بنده با 6ماه که در سال سرکار هستند 12تا 15 ملیون میگیرن ونمیدونه که امروزه کارگران افغانی در ایران کمتر از دو ملیون ندارند .گدا همه را به کیش خود پندارد امان از بیسوادی جامعه ما واقعا جای تاسفه
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
سلام براي خود متاسفم كه بامدرك فوق ليسانس يه كارگر در موردم اينجور بايد نظر بده.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
2
آقای متعجب .من معلم نیستم اما دستان پر مهرشان را می بوسم.
کارمندبانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
1
من کارمند بانکم واقعا حقوقم خیلی کمه ازشما درخواست کمک دارم واقعا شما قضاوت کنید با ماهی سه میلیون وپانصد هزار تومان میشه زندگی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
3/5 حقوق 3تا معلمه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
0
به نظر من این حرکت معلمان بهترین ارمغان بود برای همه ی گروهها که بتوانند به صورت صنفی وبدور از هیاهوی سیاسی پیگیر حقوق خودشان باشد ما باید حرکاتی از این دست را تشویق کنییم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
2
. کدام قشر بیشتر تعطيلند و کم کار
و حقوق زیادی میگیرند؟ ؟؟؟
..
کارمندان دولت هر سال یک ماه مرخصی دارند

در پایان هر ماه به کارمندان حداقل 80 ساعت اضافه کار میدهند یعنی در ماه حداقل ده روز پول کاری که اصلا انجام نشده است دریافت می کنند
در طول سال میشود حداقل 120 روز
یعنی 4 ماه

پس تمامی کارکنان دولت در سال حداقل 5 ماه بیکارند.

و حقوقشان هم حداقل دو برابر معلمان
..
ضمناً کارمندان هر سال 2 ماه حقوق کامل را پاداش میگیرند
غیر از عیدی و دیگر مزایا

این شد که 7 ماه حقوق دریافتی بدون کار برای کارمندان محترم
غیر فرهنگیان ارجمند
شاگرد قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
1
0
هیچکدام معلمان امروز ناخن معلمان گذشته نیستند .از لحاظ فکری- شهور -مسئولیت پذیری- خلاقیت - ایمان- تعهد- در صورتیکه بیشترین امکانات را هم دارند .برو ببین به بقیه چه میگذرد. وظایف شما راهم که مادر پدرها در منزل انجام میدهند.
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
با سلام حقوق بسیاری از اقشار پایینه .ا توان و صدای ما در حد گرفتن حقوق واقعیه خودمونه .در مسالمت امیز بودن تجمع دبیران هیچ شکی نیست انشاالله برچسب سیاسی نزنید وهمه همراهی حداقل زبانی با ما برای رسیدن به خواسته ها داشته باشید درود بر معلم کارگر مهندس دکتر ...........همه وهمه
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
ما حقوقمان را بامثلا پزشکان و مهندسانی که بیشتر زحمت تحصیل وکار داشتند مقایسه نکردیم زیاده خواه نیستیم ولی با یک کارمند بانک یا شهرداری یا شرکت گاز و برق یا حتی دستمزد یک اوستا بنا هم حق نداریم مقایسه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...........
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
یک دنیا حرف اقتصادی در تجمع سکوت معلمان را تبدیل به یک دنیا حرف سیاسی بی بهره نکنید لطفا.... مشکل فقط حقوقیست مسایل حقیقی اموزش و پرورش ضعفهایی دارد که با تجمع بیان حل میشود
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
درود بر همه ی اقشار اجتماعی پرتلاش در ایران ..درود بر همه ی ایرانیان ....سرافراز باشید دبیران فقیران فهیمان
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
با پول عیدیم فقط برای همسر و خانمم تونستیم لباسی که اسراف و برای رسم ورسوم نبود واقعا نیاز بود بخریم .اجیل ومسافرت بخوره توی سر ما . به بزرگی خدا قسم پول یک شلوار برای خودم هم نموند.
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
قبول داریم در تحریمیم در واقع در جنگیم و همه باید از خودگذشتگی داشته باشیم برای کشورمان .ولی چرا فقط از اقشاری خاص از جمله معلمان و کارگران .... مایه میزارید از مهندس وپزشک و بانکی و گاز ونفت .....هم مایه بزارید
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
منم دوست داشتم کارمند بانک بودم با کمترین تعطیلی ولی با حداقل سابقه خدمت و تحصیل وام کم سود خرید خانه و ماشین در ابتدای ورودم میگرفتم دیگه چه غصه ای بود ........یا شرکت گاز و برق که حتی پول غذا و سوختم رو هم بدهند... بیاید به من معلم وام کم سود خرید خانه و هزینه ایاب و ذهاب و غذا و لباسمثل خیلیها بدبد همه ی سال تابستان و نوروز بفرستینم مدرسه
همه ی تربت جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
مثل خیلیها وام کم سود خرید خانه و ماشین هزینه غذا و لباس و رفت وامد کاری بدید بفرستینم تمام سال بدون مرخصی سر کار که دیگه نگید تعطیلی زیاد دارید .تعطیلی که شکم ادمر و سیر نمیکنه . جواب کرایه خانه رو نمیده .تعطیلی لباس نیست که تن بچه ام کنم!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
سلام درود برمعلمین - وضعیت کنونی کشوربدهکاری وطرح های نیمه تمام دولت قبلی به فعلی هم تاثیرات زیادی داشته صبور باشید کارماکارانبیاست شعب ابی طالب رابه یادداریدباتشکر
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
سلام درود برمعلمین - وضعیت کنونی کشوربدهکاری وطرح های نیمه تمام دولت قبلی به فعلی هم تاثیرات زیادی داشته صبور باشید کارماکارانبیاست شعب ابی طالب رابه یادداریدباتشکر
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
سلام دوستان توی جوابها معلوم بود همون مثل سوار خبر از پیاده نداره خیلی ها هنوز خبر ندارن که حقوق فرهنگیان اونم مدرک دکتراش کمتر که هیچ یک سوم دیگر کارکنان نیس خیلی هم خبر ندارن که توی این سو وچند ساله انقلاب فرهنگیان چه مشقت هایی کشیده اند و سر خم نکرده اند تا انقلاب پا بر جا بماند امروز اگر فرهنگیان ناراحتند به این خاطر هست که جلوی زن وبچه های خود شرمنده اند وگرنه هیچگاه با همه ی بی عدالتیها اعتصاب نمیکردن من یه فرهنگی هستم با 22سال خدمت حکم حقوقیم یک ملیون وچهارصد هزارتومان میباشد که با کسر مالیات وبیمه چیزی حدود 1ملیون صدهزارتومان عاید من میشود نه زمین نه خونه و چیز دیگری هم تا حالا از اموزش وپرورش به من نرسیده تنها وامهای 22الی 26درصدی که برای ادامه زندگی گرفته ام که دریافتیم در ماه به 400تومان وکمتر میرسد اگر کارمندی با مدرک لیسانس با این مزایا پیدا کردین دوستان خبر بدین تا ما هم امیدوار بشیم البته کارمندی غیر از فرهنگیان شرمنده ما که نمیتونیم دیگه تحمل کنیم
حامی قانون اساسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
1
2
با سلام ضمن احترام به مقام معلم لازم به ذکر است اولین جاییکه قانون اساسی را زیر پا گذاشت آموزش و پرورش است . به هر بهانه ای از والدین پول میگیرند .مدارس دولتی خالی از دانش آموز است . خانه های کلنگی با در ودیوار نقاشی شده دکان معلمین پر ادعا شده . در مدرسه تدریس کافی انجام نمیدهند و بیرون کلاس خدا تومانی راه انداخته اند .حال کجای این با شغل انبیا مطابقت دارد.و........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
حامی قانون آیا شما مطمئن هستید که همه ی معلمین اینگونه هستند اولیاء که به مدرسه تشریف می آورند همیشه به من گفته اند خدا بهت توان بده با این بچه ها ،ما نمی توانیم یک ساعت با بچه ی خودمان سروکله بزنیم شما چه طوری با 32 تا دانش آموز تحمل می کنید و آموزش می دهید ؟بگذارید خدا در این باره قضاوت کنه نه شما . شاید حق الناسی به گردنتان نیافتد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
1
. کدام قشر بیشتر تعطيلند و کم کار
و حقوق زیادی میگیرند؟ ؟؟؟
..
کارمندان دولت هر سال یک ماه مرخصی دارند

در پایان هر ماه به کارمندان حداقل 80 ساعت اضافه کار میدهند یعنی در ماه حداقل ده روز پول کاری که اصلا انجام نشده است دریافت می کنند
در طول سال میشود حداقل 120 روز
یعنی 4 ماه

پس تمامی کارکنان دولت در سال حداقل 5 ماه بیکارند.

و حقوقشان هم حداقل دو برابر معلمان
..
ضمناً کارمندان هر سال 2 ماه حقوق کامل را پاداش میگیرند
غیر از عیدی و دیگر مزایا

این شد که 7 ماه حقوق دریافتی بدون کار برای کارمندان محترم
غیر فرهنگیان ارجمند
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
1
خدمت اون دوستانی که نسبت به تعطیلی معلم ها معترضند
اگه فرزند خود شما 12ماه سال رو بره مدرسه به نظرتون بازدهی داره
از درس زده نمیشه
حسین
|
France
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
0
میزان ساعت کار یک معلم در هفته
می خواستم به این آقای به اصتلاح ناشناس بگم که تو که از ساعت کاری معلمها با خبر نیستی بهتر اظهار نظر الکی نکنی. ساعت کار معلمها از 8 صبح تا 1:30 هست. یعنی 24 ساعت در هفته. و البته این صرفا ساعت کار معلم در مدرسه رو تشکیل می ده. علاوه بر آن معلم در هر ماه ساعت های زیادی را صرف طراحی سوال و تصحیح ورقه دانش آموزان می کنه که بیشتر این کارها در خانه است. من كه يك معلم هستم می دانم که برای طراحی یک سری سوال نیاز به 5 ساعت کار نیاز است. و تصحیح ورقه های هر کلاس به دو برابر این وقت نیاز دارد. یعنی معلم در هر ماه حداقل 30 ساعت کار طراحی سوال و تصحیح ورقه در خانه انجام می دهد. که اگر آن را به 4 هفته تقسیم کنیم می شود بیش از 7 ساعت در هفته. در نتیجه ساعت کار معلم می شود....
24+7= 31
یعنی اینکه معلم در هر هفته بیش از 30 ساعت کار انجام می دهد. آنچه که کار یک کارمند را با سختی همراه می کند. وجود ارباب رجوع است. در بسیاری از ادارات اگرچه ساعت کار آنها بیش از 30 ساعت در هفته باشد. ارباب رجوع دائمی وجود ندارد. و اگر یک کارمند کارش را به درستی انجام دهد. کار طرف مقابل تمام شده و اداره را ترک می کند. در نتیجه سر کارمند خلوت می شود. اما در مدرسه و در کلاس کار معلمان بدینگونه نیست. در هر زنگ تعداد معینی دانش آموز در کلاس وجود دارد. فرض کنید که 25 دانش آموز در کلاس باشد. کار معلم به این گونه نیست که بتواند مثلا کار 5 نفر از دانش آموزان را انجام داده و آنها را مرخص نماید. دانش آموزان همگی در کلاس تا آخرین لحظه حضور دارند و سر معلم هیچگاه خلوت نمی شود. و تازه بدترین لحظات برای معلمین زمانی است که در کلاس کاری وجود نداشته باشد!. در آنصورت است که دانش آموزان ممکن است سقف کلاس را پایین بیاورند. نهایتا اینکه کار معلم با اعصاب و روان معلم سرو کار دارد و قابل قیاس با کار برخی از کارمندان که ساعت های زیادی ممکن است در حال مگس پرانی باشند نیست.
حسین
|
France
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
0
میزان ساعت کار یک معلم در هفته
می خواستم به این آقای به اصتلاح ناشناس بگم که تو که از ساعت کاری معلمها با خبر نیستی بهتر اظهار نظر الکی نکنی. ساعت کار معلمها از 8 صبح تا 1:30 هست. یعنی 24 ساعت در هفته. و البته این صرفا ساعت کار معلم در مدرسه رو تشکیل می ده. علاوه بر آن معلم در هر ماه ساعت های زیادی را صرف طراحی سوال و تصحیح ورقه دانش آموزان می کنه که بیشتر این کارها در خانه است. من كه يك معلم هستم می دانم که برای طراحی یک سری سوال نیاز به 5 ساعت کار نیاز است. و تصحیح ورقه های هر کلاس به دو برابر این وقت نیاز دارد. یعنی معلم در هر ماه حداقل 30 ساعت کار طراحی سوال و تصحیح ورقه در خانه انجام می دهد. که اگر آن را به 4 هفته تقسیم کنیم می شود بیش از 7 ساعت در هفته. در نتیجه ساعت کار معلم می شود....
24+7= 31
یعنی اینکه معلم در هر هفته بیش از 30 ساعت کار انجام می دهد. آنچه که کار یک کارمند را با سختی همراه می کند. وجود ارباب رجوع است. در بسیاری از ادارات اگرچه ساعت کار آنها بیش از 30 ساعت در هفته باشد. ارباب رجوع دائمی وجود ندارد. و اگر یک کارمند کارش را به درستی انجام دهد. کار طرف مقابل تمام شده و اداره را ترک می کند. در نتیجه سر کارمند خلوت می شود. اما در مدرسه و در کلاس کار معلمان بدینگونه نیست. در هر زنگ تعداد معینی دانش آموز در کلاس وجود دارد. فرض کنید که 25 دانش آموز در کلاس باشد. کار معلم به این گونه نیست که بتواند مثلا کار 5 نفر از دانش آموزان را انجام داده و آنها را مرخص نماید. دانش آموزان همگی در کلاس تا آخرین لحظه حضور دارند و سر معلم هیچگاه خلوت نمی شود. و تازه بدترین لحظات برای معلمین زمانی است که در کلاس کاری وجود نداشته باشد!. در آنصورت است که دانش آموزان ممکن است سقف کلاس را پایین بیاورند. نهایتا اینکه کار معلم با اعصاب و روان معلم سرو کار دارد و قابل قیاس با کار برخی از کارمندان که ساعت های زیادی ممکن است در حال مگس پرانی باشند نیست.
حسین
|
France
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
0
در پاسخ به تذکر آقای رسایی
فرهنگیان فرهیخته ی کشور به مسئله ای که تذکر دادید توجه کافی دارند. برای همین منظور است که تجمعات آنها تجمع سکوت نام دارد. و این اعتراض صرفا خطاب به دولت است. البته نه فقط دولت فعلی بلکه همه ي دولت های که پس از جنگ هشت ساله بر سر کار آمده اند نسبت به فرهنگیان کوتاهی نموده اند. در نتیجه اعتراض فرهنگیان صرفا به دولت و البته ایضا خطاب به نمایندگان مجلس می باشد. و گرنه اکثریت قریب به اتفاق فرهنگیان معتقد به اسلام عزیز و دوستدار رهبر معظم انقلاب می باشند و اگر عده ای اندک بخواهند این تجمعات صنفی را به سمت ضدیت با نظام سوق دهند. فرهنگیان کشور خود با آنها به مقابله بر خواهند خواست. فرهنگیان کشور همواره در صف اول دفاع و حمایت از انقلاب بوده اند.
حسین
|
France
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
0
بيمه ي فرهنگیان
مشکل بيمه ي فرهنگیان این است که وقتی با دفتر چه بیمه ی پایه و همچنین بیمه ی به اصتلاح طلایی به پزشکان متخصص مراجعه می کنند. به آنها گفته می شود که ما با بیمه ی طلایی فرهنگیان قرار داد نداریم. ما فقط به شما صورتحساب می دهیم و شما خودتان بروید و هزینه ای را که کرده اید از بیمه دریافت کنید. این یعنی همان دنبال نخود سیاه فرستادن معلمان. چرا که بعد از کپی زدن کارت ملی ، کپی صفحه ی اول دفترچه ی درمانی بیمار ، کپی صفحه اول دفترچه ی بیمه سرپرست خانوار ، کپی نتیجه آزمایشات پزشکی ، کپی نتيجه ي سونوگرافی ، کپی نتیجه ام آر آی و .... معلوم نیست که بعد از گذشت چند ماه به چند درصد از هزینه هایی که کرده اند دست بیابند. بطوریکه اینجانب بارها شده است که عطای بیمه ی به اصتلاح طلایی فرهنگیان را به لقایش بخشیده و اصلا به دنبال دریافت هزینه ی خود نیز نرفته ام. براي بيمه بايد کارت هوشمندی صادر شود. که در همه ی مراکز درمانی ، دولتی و خصوصی مورد قبول باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
به آن کارگر نادان میگویم که چطور تو جرات میکنی در باره معلمان نظر بدهی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
آفرین برغرورافرینان حداقل حقیقت راگفتید خسته نباشیدحق گویان
نظر شما