پاسخ هانیه توسلی به اهانت هواداران پاشایی

کد خبر: ۳۳۳۶۵
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
«من آقاى پاشایى رو نمى شناختم. یعنى نه کارهاش رو شنیده بودم نه خودش رو از نزدیک دیده بودم. سبک و مدل موسیقى اش هم که الان مى شنوم دوست ندارم ولى دلم مى سوزه. جیگرم کبابه. از مرگ جوون ها بیزارم.»

ابن‌ها جملات ابتدایی پست هانیه توسلی در صفحه اینستاگرامش است، یادداشتی که باعث شد کامنت‌های مخالف زیادی پای این پست ثبت شود.

کامنت‌هایی تند و بعضا همراه با الفاظ رکیک از سوی کامنت‌گذارانی اکثرا خشمگین که به زعم‌شان به خواننده محبوب آنها توهین شده است، رفتاری که پیش از این و البته به مراتب آرام‌تر و کم حاشیه‌تر در صفحه بهرام رادان شادهش بودیم. 

هانیه توسلی بعد از واکنش های شدید به اظهاراتش درباره مرتضی پاشایی در پروفایل شخصی اش در فیس بوک به الفاظ زشت و رکیک برخی کاربران پاسخ داد:

"بعد از فوت مرحوم پاشايي، اکثر کامنت‌هايي که در اينستاگرام براي من مي‌گذاشتند تقاضاهاي بعضن توهين‌آميز و تند براي پست کردن يک مطلب در مورد مرتضی پاشايي و تسليت درگذشت ايشان بود.

يک پست توضيحي گذاشتم (که متنش موجود است) و ضمن ابراز تاسف و همدردي، گفتم با مرتضی پاشايي و کارهاي‌شان آشنا نبوده‌ام و بعد هم که گوش کرده‌ام، فهميده‌ام موسيقي ايشان سليقه‌ي من نبوده، و از طرف ديگر تسليت عمومي گفتن را دوست ندارم. از همان‌جا بود که کامنت‌هاي اهانت‌آميز شروع شد.

بيش و پيش از آن‌که شخصن از اين موج اهانت به‌راه‌افتاده ناراحت شوم، براي فرهنگ عمومي مردم هموطنم تاسف خوردم و البته براي مرتضی پاشايي مرحوم که اين‌چنين طرفداراني داشته. اين موج‌هاي اهانت از منظر شخصي يک داستان گذراست اما اگر در مقياس بزرگتر به آن نگاه کنيم متوجه عمق فاجعه خواهيم شد.

 اين که چرا تعداد زيادي از مردم، چنين نفرت و خشمي را در خود حمل مي‌کنند و ادبيات‌شان اين‌قدر سخيف و نازل است، دل آدم را به درد مي‌آورد، اما به نظرم روان‌شناسان اجتماعي مي‌توانند تحليلي ارائه کنند از چرايي اتفاقات اين‌چنيني و اين «مد» جديد و هولناک دنياي مجازي که هربار به هر بهانه به يک نفر مي‌تازند، بي آن که توهين‌ها ارتباط چنداني با موضوع اصلي داشته باشد. نمونه‌اش را سال گذشته در مورد مسي و موارد مشابه ديده بوديم.

تصميم گرفتم که صفحه‌ي اينستاگرام عمومي خودم را ببندم و يک صفحه‌ي شخصي براي دوستان نزديک داشته‌باشم. دليلش هم راستش اهانت‌ها نيست. آدميزاد از خنجري که نبُرد زخم نمي‌خورد. من هم که نه بي‌احترامي کرده بودم و نه اهانتي، اصلن اين حرف‌ها را به خودم نگرفتم که بخواهم شخصن دلگير شوم. 

ناراحتي من ناراحتي عمومي از وجود و رشد اين فرهنگ نازل است. درواقع بعد از اين ماجرا، از مردم نااميد شدم. به هرحال اين اتفاق، هدف من را از ايجاد يک صفحه‌ي عمومي، زيرسوال برد و به همين خاطر صفحه را به طور کلي پاک کردم. هدف من ارتباط بيشتر و نزديک‌تر با عزيزاني بوده که هميشه چه در فضاي مجازي و چه بيرون، به من لطف داشته‌اند. 

اما روزي که گذشت به من نشان داد که ديگر اين راه ارتباطي «کار نمي‌کند» به اصطلاح. وقتي آن فضايي که به طور معمول فضاي آرامي بوده براي ثبت لحظه‌ها يا معرفي کتاب و ...، الان تبديل به نوعي ميدان جنگ شده، ترجيح مي‌دهم که عرصه را براي توهين بيشتر به خودم، به مرتضا پاشايي مرحوم، و به عزيزاني که به من لطف دارند باز نگذارم. 

معرفي کتاب و فيلم را همچنان دوست دارم، و اگر صفحه‌ي عمومي براي اين کار باز کردم، همين‌جا اعلام مي‌کنم و الان هيچ صفحه‌ي عمومي در اينستاگرام ندارم. در نهايت اميدوارم روزي برسد که سطح فرهنگ مردم مايه‌ي افتخار باشد، نه شرم و خجالت."
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
11
23
احسن به شما.

این خشم که بین جوان های ایران افتاده باید یک فکری بهش بشه.
خیلی داره خطرناک میشه.
سعید
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
5
20
با سلام-ایشان هم می توانستند ملاحظه کنند.اما به هرحال ادبیات جامعه ما تند و زننده شده است.
فریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
10
27
حالا چ دلیلی داشت شما این حرفارو بزنید کلا خوشتون میاد از حاشیه
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
9
44
خانم محترم شما هم که نه به تسلیت گفتن عمومی اعتقاد داری ونه این سبک موسیقی رو می پسندی بهتر بود سکوت میکردی تا مجبور نشی به مردمت این وصله ها روبچسبانی داشتن صفحات اجتماعی هم ظرافت خاص خود را میطلبد که شما معاف هستید
پاسخ ها
ehsan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
کاملا موافقم...اگه نظری نداشت, بهتر بود سکوت کنه....
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
آدمای بی سواد و بی هنر و حسود محبورن ؤست روشنفکری بگیرن
مرتضی جان تو جاودانه شدی عزیز دوست داشتنی. تو خد هنر و زیبایی و معرفت بودی.من به جایگاه تو غبطه میخرم
مهدی.د
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
به نظرم سکوت از طرفی بسیار منطقیست-از طرفی دیگر شما در صفحات هنرمندان خارجی مثل آنجلینا جولی بروید-یا بهتره بگم تاحالا رفتید؟قسمت کامنت هارا بخوانید مردم ایران به فارسی و انگلیسی فقط با استفاده از توهین صفحات خارجی هارا هم بهم ریخته اند-شما فقط مرتضی را بهانه نکنید - اون بیچاره هم مثل همه ما آدما-حق ارامش و آبرومندی را دارد-من هم نه طرفدارش هستم و نه الان که اهنگاش همه جا پر شده گوش میدم به هیچ عنوان نه که بدم بیاد به این خاطر که این حرکت خیلی زشتیه که یه نفر تا جایش بین ما خالی میشه همه به یادش میوفتند و به نظرم در این حالت باید سکوت کرد که به احترامش صدای موزیک و صدای خشم روحمان را ببندیم به نظرم اگر بخواهیم این کار هارا توجیح کنیم به هیچ وجه باعث رشد فرهنگی در کشورمون نمیشیم-حالا خیلی ها قطعا نمیدونم به چه دلیلی شاید بشه اسمشو جو گیری بذاریم-مخالفت میکنن-خوب به نظرم باید به نظر هر کسی احترام گذاشت-جالبه اگر یه هنرمند داخلی به یه هنرمند خارجی چیزی بگه ملت بسیج میشند و به پیج های اون شخص خارجی هجوم میبرند-ولی اگه یه هنرمند ایرانی بخواهد حالا این موضوع میذاریم کنار-به هر دلیلی نظرشو بگه-حتی انتظار همدردی هم نداشته باشید در عین نا باوری خیلی ها به هدف منفی به سمت آن شخص حمله ور میشوند-
خلاصه من گله ام اینه مردم باید واقع بین باشند و به خاطر تبلیغات به هر سمتی حرکت نکنند-واقعا جالبه موزیک زیرزمینی با اینکه حمایت نمیشه ولی خیلی ها به هر شکلی این موزیک هارا میپسندند ولی موزیک مجاز جالبه اسم نمیبرم ولی تعداد خاصی هستند که با تبلیغات زیاد و سیاست های جالبشون انقدر بزرگ شدند که هر چیزی که میخوانند که بیشترشم خواهشا به من حمله نکنید ولی واقعا اگر شما شنونده موزیک باشید باید از تمام موزیک های دنیا آگاهی داشته باشید شنیده باشید تا ببینید این مجاز ها نه همشون البته بعضی ترانه هاشونو از کجا بر میدارند
حالا اگه دوست دارید سکوت کنید!!!
کردستان سقز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
5
22
اولا اونایی که این کامنتارو گذاشتن فرهنگشونو نشون دادن. به هیچ عنوان کارشون درست نبوده .
اما بحث مهم اینجاس خانم توسلی بازیگر محبوب موفق و.... اگه این کارتون واسه خودنمایی نبوده این پسته که گذاشتی??
هیچ فکرکردی به این همه طرفدار مرحوم پاشایی و خود مرحوم یه جورایی توهین کردی??

تاندانی که سخن عین صوابست مگوی×××وآنچه دانی که نه نیکوش جوابست مگوی.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
17
10
وقتی مرگ یک خواننده ی معمولی انقدر سر و صدا می کنه هر کسی حق داره واکنش نشون بده حتی کسی مثل من و هانیه توسلی که نه پاشایی رو میشناخته نه از اون سبک کلا خوشش میاد. مشکل از مردم الاف و بیکاره که منتظر سوژه هستند برای خالی کردن عقده چه در مراسم ختم چه اینستاگرام و...
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
باریک مردم عقده ای وبی جنبه را خوب اومدی با اینکه دانشگاه مثه علف هرز همه جا سبز شده سواد وشعور کم سبز شده مشکل از بیفرهنگیه .
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
من حرف شمارو اصلا قبول ندارم - شما اگر در اینترنت ی گشتی بزنید در همین امسال خوانندگان مجاز زیادی فوت کردند ولی چرا فقط پاشایی سروصدا کرد؟شما یه بار از خودتون بپرسید اونم میتونست بی سرو صدا مثل اون چندن فر دیگه فراموش بشه
متاسفانه جامعه ما منم بودم به جای سرمایه گذارانش همین کارو میکردم
کسی دلش به حال پاشایی نسوخته شما که میگید آخی آخی فقط شمایید بذارید 2 هفته بگذره فراموشش میکنید بعد یه سوژه دیگه پیدا میکنید آیا دروغ میگم؟؟؟
الان پاشایی مگه تا الان چقدر البوماش فروش میرفت؟بعد مرگش ببینید چقدر فروش رفته-آیا اینا به نفع پاشاییه؟بیچاره دستش از دنیا کوتاه شده پولا بدردش نمیخوره
خلاصه اگر مخالفت کنید یعنی بی منطقی میکنید
امیدوارم این پیامو خیلیا بخونن
به هدف فرهنگ سازی نوشته شده
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
5
16
خوشم اومد عجب تبلیغ پرسرصدای کردی .اینو میکن تبلیغ بی مایه دراین رود گل آلودکه همه حواسها به خانوم توسلی نیست با یه پاتک همه حواسها را بخودش جلب کردنمره هوشت بیست
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
4
11
خوشم اومد عجب تبلیغ پرسرصدای کردی .اینو میکن تبلیغ بی مایه دراین رود گل آلودکه همه حواسها به خانوم توسلی نیست با یه پاتک همه حواسها را بخودش جلب کردنمره هوشت بیست
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
6
9
خانم توسلی.باسلام
با عرض پوزش و اجازه از دوستان، جملات شما جایز نبود.آن هم در این اثنا و برای ستاره ای که میلیونها نفر هوادار دارد.بنده به عنوان یک تحصیل کرده و یک ایرانی نظرم اینه که این گفته شما توهین به تمام ایرانی هاست.این شما نیستین که تصمیم میگیرین بلکه قلب ماست.
موفق باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
0
13
همه مون بايد ظرفيتمون رو بالا ببريم.مثلا خودم به تك تك جووناي وطنم افتخارميكنم بخصوص مرحوم پاشايي عزيز .اين درحاليه كه 95 درصد آهنگ هاي همه خوانندگان امروزي رو دوست ندارم چون حاوي غم و اندوه هست و اميد رو از انسان دور ميكنه اين به معني توهين به خواننده هانيست .
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
7
9
مرتضی کجایی پاشو ببین چه جوری محبوبیتت باعث حسودیه همه شده حتی بعضی از بازیگرا مثل این خانوم . خانوم توسلی خودتو بکشیم نمیتونی این قد طرفدار پیدا کنی چون اون همرو دوس داشت
ستایش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
5
11
تسلیت گفتن یه آداب فرهنگیه حتی اگه آدمو نشون میده منم برا شما متاسفم ک هواداری نداری با این سطح ادبت.
لازم نیست حتما کسی رو بشناسی یا دوسش داشته باشی فقط میتئنی همدردی کنی بعنوان یه انسان برای مرگ یه جوون واقعا برات متاسفم تو حتی وانمود هم نمیکنی به خوب بودن یعنی تا این حد مغروری
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
8
11
دختره خودخواه ....آقای پاشایی هرچی بود از تو بهتر بود....حالا میمردی تسلیت بگی البته نیازی به تسلیت تو نداره واقعا برات متاسفم ...囧
پاسخ ها
ایزدی.شهرستان خرامه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
خودت هم جواب خودت دادی که. اقای پاشایی نیاز به تسلیت هانیه خانم نداشت پس بهتره واسه خودت متاسف باشی با این فرهنگ غنیت!!!!
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
4
9
سلام خانم توسلی من احساس می کنم شما خیلی مغروری اگه برای جوون های ایرانی متاسفی اول برای خودتون که هم جوونی هم ایرانی هم به مثلا به عنوان یک هنرمند الگوی جوان ها وقتی شما این جوری پیام میبازی توقع جواب بهتری دارید کسی از شماتقاضای همدردی نداشت لا اقل سکوت می کردید به احترام این همه طرفدار
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
3
7
من این نظرهروقبول ندارم من هم ازاین حدجمعیت واینکه مردم وهواداران گریه کنن تعجب کردم چون توهیچ کدام ازمراسم هنرمندهای ایرانی اینطورنبوده این هم رسانه هاگفتن وعکسهاهست.ایشون یاهرخواننده ی دیگه ایی فوت میکرداینچنین میشدچون اولاموسیقی پاپ خیلی طرفدارداره وتقریباهمه گوش میکنن دوم اینکه خواننده هاکلابین مردم محبوبیت خاصی دارن مردم باصدای خواننده هازندگی میکنن وبااهنگهاشون خاطره دارن.این خانم حسادت کرده وگفته هاش بیشترشبیه حسادته وموسیقی که بااحساسات مردم دخیل هست وبادنیای بازیگری اشتباه گرفتن
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
5
5
هانیه واقعا برات متاسفم بااین پستت باعث شدی ازت متنفربشم
میتونستی نظرت رو واسه خودت نگه داری هیچ کس منتظر اظهار نظرتو نبود که اومدی جاربزنی مرگ واسه همس یه تسلیت تسکینی واسه دله داغداره بازم برات متاسفم
پاسخ ها
ایزدی.شهرستان خرامه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
رها خانم این چه حرفیه. اقای پاشایی خدا رحمتش کنه. من که خداوکیلی خودشو و اهنگاشو خیلی دوس دارم اما این حرف شما بی منطقی محض هست. همین فقرها هست که مملکت ما ازش رنج میبره.خوب دوس نداشته ریا کاری کنه.سلیقه و زندگی شخصیشه اخه به من و تو چه.شدیم زنده کش مرده پرست!!!
ليلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
5
4
«من خانم توسلي رو نمى شناسم. یعنى نه کارهاش رو ديدم نه خودش رو از نزدیک ديدم. سبک و مدل بازي هاشم هم که الان مى بينم دوست ندارم ولى دلم مى سوزه. جیگرم کبابه. از اين كه يه روزي هم اون مثل بقيه مي ميره و خاطره خوشي از خودش نميذاره»
پاسخ ها
ایزدی.شهرستان خرامه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
خاطره ای که با ریا کاری بخواد بمونه همون بهتر که نمونه. منم جیگرم کبابه از فرهنگ تو مردمی که پا پیچ بنده خدا هانیه توسلی شدن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
3
3
خانم توسلی تسلیت گفتن به خانواده یک هنرمند شناخت خانوادگی و سلیقه شما رو نمی خواست کمی مهربانی و بزرگواری میخواست که شما نداشتین
اندیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
3
4
بنده خدا تو هر چی داری از همین مردم ، اگه تحریمت کنند و نیان فیلماتو ببینن میفهمی که هیچی نیستی و هیچ کارگردانی سراغت نمی یاد ، اونوقت بشین و نظراتو واسه خودت مرور کن و نگر دار . شما هنرمندان هر چی دارید از این استقبالهای بیخودی مردم که شماها را زیادی تحویل گرفتند ، تسلیت گفتن کار سختی نیست ، اگر هم دوست نداری بگی نظرتو واسه خودت نگر دار و کسی اصراری به نظر دادن تو نداره ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
2
4
خانم توسلی عزیز حرف دل خیلیا رو زدی این حرکات سخیف این حرف های کریه شایسته یک ایرانی با فرهنگ غنی نیست این جماعت که دم از دموکراسی میزنن هنوز مفهوم دموکراسی رو نفهمیدن که دموکراسی یعنی هر کس علایق و سلایقش رو بیان کنه بدون هیچ نگرانی از بقیه در حالی که اینطور نیست این کوته فکران فکر میکنن باید همیشه و همه جا مطابق نظر اونا باشه عزیزم من هم صفحه مو پاک کردم چون هنوز معنی خیلی از چیزا رو نمیدونیم کاش یه فرهنگ سازی بشه
ara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
4
3
هرکی به صدای پاشایی غلاقه نداره بی سلیقست..ببخشید خانم توسلی اینم نظر من بود ناراحت نشی یه وقتی...دوماً تو این شرایط نیازی نبود شما اینجوری نظر بدین ..میتونستین همون جمله ی اخرتون رو بنویسید که از مرگ یه جوون ناراحت میشین..و ملاحظه هواداراشو میکردین...خودتون باعث این اتفاق شدین
محمد غغغغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
2
5
80 درصد اونایی که برای تشیع خواننده عزیزمان اومده بودند بدلیل فرهنگ ایرانی از آهنگ های ایشان به روش کپی و رایت بدون پرداختن 1 قرون به صاحب اون استفاده کرده بودند
در سایر کشور ها این امر دزدی حساب میشه
و همین طرفدارا مفتی ، میرند کامنت های اینجوری میزارند
اونا اگر طرفداراند حداقل به قیمت یک سی دی برای ایشان صدقه بدند تا توشه اخرتش بشه
در ضمن خانم توسلی نظرش و گفته ، شما هم اگر مادرتون غذای خوب نپزه یا پدرتون تو حموم بخونه و بعدش بگید از این غذا یا صدا خوشم نمی یاد و... ایا این توهین است یا نظر
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
4
5
وقتی کسی مثل استاد شجریان میگه مرتضی اسطوره دیگه خودتون میدومنین مرتضی کیه
آسمان
|
United States
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
1
6
خدا رحمت كنه آقاي پاشايي رو خوب من هم واقعا ايشون را نمي شناختم تازه دارم به آهنگهاش گوش ميكنم قرار نيست كه هر كسي براي ديگران شناخته شده باشه من خودم خيلي ناراحت شدم چون سن كمي داشت گريه كردم و دلم سوخت ولي خوب خانم هانيه توسلي هم بي ريا نوشته يعني صادفانه گفته و اين مشكل از اين خانم نيست مشكل از بقيه است كه به دليل سرب هوا عصبي و پرخاشگر شدن خداوند مشكل اصلي مارو حل كنه دست از سر هم برداريد مشكلات زندگي فراتر از اين حرفهاست دست برداريد
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
3
3
متاسفم خانم توسلی!! تو داری حسادت خودتو را سر طرفداران مرتضی خالی میکنی! اگه حسادت نمیکردی راحت یا تسلیت میگفتی یا سکوت!!! سکوت خواهر من !!! ولی اون حس حسادته نذاشت!!! کارت درست نبود جملاتت درست نبود بفهم چی می نویسی ! تو مثلا الگویی?!!! البته دیگه نیستی
براي هانيه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
3
3
واقعا كه حسودي و يه غرور بچگانه داري يكم شعور آدم داشته باشه در اوج غم از دست رفتن يه عزيز حداقل اگه هم خوشش نياد اچيزي نمي گه توقه داري وقتي همه داغن از غم بهت چي بگن با اين حرفات اي كاش تو به حاي اون ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
1
2
خانوم ژيلا صادقي من نه خيلي شما رو خيلي زياد ميشناسم نه خانوم توسلي رو (در حد ديدن شما در چند برنامه )

اومدي گپي زدي با خانوم توسلي ، منم ميخوام گپي بزنم با شما

روزگاريه كه مردم همه دم ميزن از فرهنگ ، از گذشته ، از تمدن ، از دموكراسي و گاهي از اينكه چرا از دموكراسي و آزادي خبري نيست و چرا مردم ايران همه دماغشون تو زندگي همه و غيره.

امروز اومدي با اجازه گرفتن از خانواده پاشايي و با شعر خوندن و حرفاي محبت آميز و قشنگ زدن همراه با كنايه و ... ژست آدمهاي عاقل رو به خودت گرفتي و همكارت رو با حرفاي نيش دار خواستي كوچيك كني شايد خودت بنوني به بزرگي برسي و شايد خواستي يخورده به چشم بياي ، نمي دونم و قضاوت نميكنم
به شما ميگم كه ، ادمها مختار هستن زندگيشون رو در چارچوب قوانين كشورشون و فرهنگ جامعه ، خودشون مديريت كنن و كسي حق نداره از بايد ها و نبايد ها براشون حرف بزنه ، كسي حق نداره يقه كسي رو بگيره در مورد كاري كه جزو امور شخصي اون هست حتي اگر هنرمند باشه و نگاه مردم به اون ، بازخواستش كنه.
ما مردم اگه از كسي رفتاري ببينيم كه باب ميل مون نيست تنها ميتونيم در مورد جايگاهش در فكر و قلبمون تصميم بگيريم ولي نمي تونيم يقشو بگيريم و يا بريم در رسانه ها در موردش اظهار نظر مداخله جويانه كنيم.
چرا شما فكر ميكنيد عاقل تر هستين !!!؟ چرا شما فكر ميكنيد مي تونيد در زندگي خصوصي ساير همكارانتون دخالت منفي داشته باشيد !!!؟
در مورد شخصي كه مثل بعضيها موج سواري نكرد و وقتي بهش مراجعه كردن گفتن چرا پيام تسليت نگفتي ؟ گفت من نميشناسمش.
مي تونست بگه به شما چه ربطي داره مگه شما مفتشي كه مياي يقه منو ميگيري ميگي چرا تسليت نگفتي . (در حرفهاش هيچ اثري از بي احترمي وجود نداره)
ولي اين حرفها رو نزد و توضيح داد كه تا حالا آهنگاشو نشنيده و نميشناسه طرفو ، بنظرم كاملا بدون دورغ و دورويي جواب داده و مثل بعضيهاي ديگه كه تا حالا حتي اسم طرف رو نشنيده بودن و به آهنگاش گوش نداده بودند فرياد وا مصيبتاي دورغين سر نداده. كه البته ايشون مثل بعضيهاي ديگه ميدونست راه چهره شدن و مطرح شدن اين نيست !

من هم مثل شما حق ندارم ، در امور ديگران و يا خود شما دخالت كنم و اين حرفها توصيه به شما نبود ، فقط كاري رو كه شما به عنوان هنرمند و همكار در قبال خانوم توسلي انجام ندادين رو من انجام دادم

به اميد روزي كه مردم سرشون تو كار خودشون باشه !
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
3
0
سلام
خلاصه بگم من هم ارشد موسیقی دارم هم سینما کار کردم...
از لحاظ فنی خانم توسلی هیچوقت به مرتضی نخواهد رسید
از لحاظ محبوبیت و شهرت هم که مشخصه...
خانم هنرمند فکر نکنید که فقط سمایید که کتاب میخوانید و فیلم میبینید
لطفا از این ژستای خنده دار کاریکاتوری روشنفکری بیاید بیرون...
پاسخ ها
اعظم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چه هنری داشتن مرحوم پاشایی ؟؟؟متاسفم برای شماها که هیچ نزاکتی ندارید
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
اقا مرتضی اگه هنرمند بود با پارتی بازی یهو خواننده مجاز نمیشد
اگه به اون چیزایی که میخونه میگید شاهکار الان هرکسی تو خونه بساط آهنگ سازی داره و قطعا خیلی ها کارهای بسیار عالی تر از ایشون در آرشیوشون از خودشون دارند
حالا اونارو که در اینترنت کم هم نیست شما شاید میشنوید و لذت هم میبرید ولی وقتی به شخصی مجاز رسید و واقعا جو گیری باید اسمشو بذاریم یا نمیدونم واقعا چی!!!!خون مجاز ها رنگین تره؟؟؟؟
لا اقل همه خوب
اون آقایی که صداش تمام مدت تو رادیو پخش میشه کلی چرت و پرت میخونه نه صدا نه شعر داره اونو چی میگید؟حالا زندگی سختی هم داشته که داشته!
واقعا از ته دل افسوس میخورم برای خیلیا که با چشمان بسته نظر میدهند
الان بعضیا هستند شاید شعرشون به نظر خمب بیاد ولی وقتی شمارو بخواهند با افکارشون هدایت کنند همون بهتر برید و کامت فحش بذارید برای هم نوعتون!!!
شهریار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
شما میخواهید بگید خوبید شما عالی هستید
ولی از طرز فکرتون معلومه چیزی از هنر نمیدانید و خیلی خودخوانه فکر میکنید
شاید برای زمنیه کاری شما نفعی داشته که ازش حمایت میکنید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
همه ما کارهایی می کنیم که به هیچ وجه درست نیست بعد از بی فرهنگی مردم می نالیم امیدوارم روزی برسه که بعضی افرادکه ازهمه چیزسو استفاده میکنند(مثلا مرگ مرحوم پاشایی)به این رفتارشون پایان بدن.روح مرتضی پاشایی شادوخانم توسلی هم تا امروز موفق بودن انشاالله موفقیت بیشتروبیشتر
عشق یعنی مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
1
0
خانم توسلی با این پستت باعث شدی خیلیا ازت بدشون بیاد. واسه طرفداراری مرتضی متاسف نباش اونا کاملا طبیعی و منطقی رفتار میکنن شما برو واسه سطح فرهنگ خودت تاسف بخور که حاضر نشدی یه تسلیت عمومی بگی و اینم بدون در حدی نیستی که برای مرتضی و طرفداراش متاسف باشی. اینقدری که مرتضی در عرض 2،3سال با قلب مهربون و بی ریایی که داشت تونست طرفدار داشته باشه شما حتی ربع اندازه از اون طرفدارارو هم نداری. اون مرحوم همیشه تو قلب ما زندس و جاودانه میمونه امیدوارم شمام اشتباهتو قبول کنی.
رضا م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
باسلام.واقعا نميدونم چرا مردم يه سري رو اينچنين بزرگ ميكنن.مگه آيه اومده ماحتما بايد پاشايي رو دوست داشته باشيم.بياييد به نظرات همديگه احترام بگذاريم. درضمن آقاي شهريار به نظرشما هركي پاشايي رو دوست داشته باشه هنرمنده?? تورو خدا بياييد به عقايد همديگر احترام بگذاريم
رضام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
با سلام.نميدونم ملت ما چرا ادم هاي عادي رو بزرگ ميكنن.حالا ماحتما بايد مرتضي پاشايي رو دوست داشته باشيم كه نظرمون منتشر بشه. مجري تلويزيون براش ماتم بگيره? خانم توسلي بياد زار زار بزنه زير گريه? من اندازه شبي كه بابام ازدنيا رفت، براش گريه كنم? بياييد به هم احترام بگذاريم
رضام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
با سلام.نميدونم ملت ما چرا ادم هاي عادي رو بزرگ ميكنن.حالا ماحتما بايد مرتضي پاشايي رو دوست داشته باشيم كه نظرمون منتشر بشه. مجري تلويزيون براش ماتم بگيره? خانم توسلي بياد زار زار بزنه زير گريه? من اندازه شبي كه بابام ازدنيا رفت، براش گريه كنم? بياييد به هم احترام بگذاريم
رضام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
بعدشم قاي پاشايي زماني كه برا كنسرت اومد شهرما خرم اباد،نصف سالن هم پرنشده بود.سالنشم كلا 200نفرجانميگيره. حالا كه فوت كرد هرچي آدم فرصت طلبه شدن طرفدارش. جوگيرها
رضام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
1
ببينيداين اقا برا كنسرتش اومد شهرما خرم اباد.يه سالن 200نفري بودكه حتي نصفش هم پرنشده بود حالا كه فوت كرد همه شدن طرفدارش.خسرو شكيبايي،ناصرخان حجازي كه اسمشون واقعا بزرگه فوت كردن ولي اينطوري مردم براشون ناراحت نشدن،بعد اقا مهدي خيلي باحالي رو چه منطقي باهم مقايسه شون كردي? آقاي بي ربط.تو رو خدا منتشرش كن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
0
اقا رضا شاید تو شهر شما اینطوره ولی مرتضی در شهر کرمانشاه هفت سانس کنسرت داشت اتفاقی ک برای کمتر خواننده ای میوفته بهتره ویدیو یه یکی از کنسرتش هاشو ببینی اون وقت متوجه محبوبیتش قبل فوت میشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
اقا رضا شاید تو شهر شما اینطوره ولی مرتضی در شهر کرمانشاه هفت سانس کنسرت داشت اتفاقی ک برای کمتر خواننده ای میوفته بهتره ویدیو یه یکی از کنسرتش هاشو ببینی اون وقت متوجه محبوبیتش قبل فوت میشی
عاشق مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
1
0
مرتضی جون از اول همیشه طرفدار داشت خانم توسلی هم بهتر بود به جای اینکه این صحبت هارو بکنن سکوت میکردن ...مرتضی جان تو همیشه امپراطور بودی و هستی تو همیشه بهترینی ما طرفدارا هیچ وقت فراموشت نمی‌کنیم عزیزم
عاشق مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
1
0
با سلام .خانم توسلي بايد بگم كه برو نظراتتو واسه خودت نگه دار حسوديت ميشه خودت طرفدار نداري ولي مرتضي عزيزمون ميليونها و ميلياردها طرفدار داره؟بهتر بود به جاي اون همه مزخرفات فقط يه تسليت ميگفتي هر كس به مرتضي توهين ميكنه حسوده
عاشق مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
با سلام .خانم توسلي بايد بگم كه برو نظراتتو واسه خودت نگه دار حسوديت ميشه خودت طرفدار نداري ولي مرتضي عزيزمون ميليونها و ميلياردها طرفدار داره؟بهتر بود هه جاي چرت و پرت گفتن تسليت ميگفتي حسوووووووووود جاي مزخرف
رضام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
1
0
ببين متاسفم براتون كه اين سطح شعورتونه كهاينطوري ميخوايد ببراي خواننده تون طرفدار جمع كنيد
پربیننده ترین ها