در شبکه المیادین مطرح شد؛
انتقاد شدید از مواضع اخیر خالد مشعل
شبکه المیادین در گفتگو با یک کارشناس مسائل خاورمیانه از مواضع اخیر "خالد مشعل" پس از پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در جنگ غزه انتقاد کرد.
شبکه المیادین امروز در گفتگو با "حسن هانی زاده" تحلیلگر مسائل خاورمیانه به بررسی آخرین مواضع جنبش حماس پس از پیروزی ملت فلسطین در جنگ غزه پرداخت.
هانی زاده در پاسخ به سوال المیادین اظهار داشت: حداقل کاری که "خالد مشعل" می توانست انجام دهد این بود که از ایران به عنوان کشوری که از مقاومت حمایت همه جانبه داشته، قدردانی کند.
وی تاکید کرد: در این مسئله، فشارهایی روی دفتر سیاسی حماس برای دور شدن از ایران وجود دارد که این مسئله به منافع ملت فلسطین آسیب می رساند.
این کارشناس خاورمیانه در ادامه افزود: قطر و عربستان سعودی از جمله کشورهایی هستند که بر حماس برای دور شدن از ایران فشار وارد می کنند.
هانی زاده تاکید کرد: ایران خواهان حفظ روابط خود با تمام جریانها و اقشار ملت فلسطین و نادیده گرفتن قدردانی از ایران که حمایتهای بسیاری از ملت فلسطین داشته باعث نارضایتی مردم فلسطین شده است.
مواضع خالد مشعل در حالی است که سخنگوی گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به طور ویژه از جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت از مقاومت و ملت فلسطین قدردانی کرد.
شبکه المیادین امروز در گفتگو با "حسن هانی زاده" تحلیلگر مسائل خاورمیانه به بررسی آخرین مواضع جنبش حماس پس از پیروزی ملت فلسطین در جنگ غزه پرداخت.
هانی زاده در پاسخ به سوال المیادین اظهار داشت: حداقل کاری که "خالد مشعل" می توانست انجام دهد این بود که از ایران به عنوان کشوری که از مقاومت حمایت همه جانبه داشته، قدردانی کند.
وی تاکید کرد: در این مسئله، فشارهایی روی دفتر سیاسی حماس برای دور شدن از ایران وجود دارد که این مسئله به منافع ملت فلسطین آسیب می رساند.
این کارشناس خاورمیانه در ادامه افزود: قطر و عربستان سعودی از جمله کشورهایی هستند که بر حماس برای دور شدن از ایران فشار وارد می کنند.
هانی زاده تاکید کرد: ایران خواهان حفظ روابط خود با تمام جریانها و اقشار ملت فلسطین و نادیده گرفتن قدردانی از ایران که حمایتهای بسیاری از ملت فلسطین داشته باعث نارضایتی مردم فلسطین شده است.
مواضع خالد مشعل در حالی است که سخنگوی گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به طور ویژه از جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت از مقاومت و ملت فلسطین قدردانی کرد.
منبع: مهر
گزارش خطا
یکی از دلایل تحریم های ظالمانه علیه دولت و مردم ایران به خاطر حمایت همه جانبه ایران از مردم فلسطین و دشمنی با اسراییل است.ایران زیر شدید ترین فشارهای جهانی دست از حمایت فلسطین بر نداشت و دایم متضرر میشود.ایا این قابل قبول است که خالد مشعل زیر فشار دو سه کشور و برای حفظ منافع حماس از این از خود گذشتگی های ایرانیان حتی یک تشکر ساده نکند ولی از مالزی تشکر کند.وحتی در مصاحبه های تلفنی با سران ایران در لفافه سخن بگوید.قطر همان نگاهی را که به داعش دارد به حماس دارد و از انها در جهت منافع خود برای تضعیف کشور های منطقه سواستفاده میکند.از قدیم میگن برای کسی بمیر که حداقل برات تب کنه.خلایق هر چه لایق.حماسی که بشار اسد حامی فلسطین رو به رسمیت نشناخت چه تضمینی هست بر علیه ما نشه؟
خیلی جالبه.ایران زیر فشار اکثر کشورها در کنار فلسطین ایستاده.اما فشارهایی روی دفتر سیاسی حماس برای دور شدن از ایران وجود دارد و باعث میشود خالد مشعل حامی خود را فراموش کند.ایرانی ها باید به وفاداری خودشون افتخار کنند.ما فرزندان مکتب امام حسین و ابوالفضل هستیم و عجیب است که حتی از مظلومان قدر نشناس هم حمایت میکنیم.مظلومانی که حتی گاهی روی مان خنجر هم کشیده اند.بعد بعضی از این فرقه ها ریختن خون شیعه رو جایز میدونن! تو نیکی میکن و در دجله انداز...
پاسخ ها
علی110
| | ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
ناشناس
| | ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بله جانم
| | ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
این جواب ورزشکارانی نیست که بعد از سالها زحمت و تلاش به خاطر فلسطینی ها از مدال های جهانی و المپیک میگذرن و حاضر به رویارویی با ورزشکاران اسراییلی نمیشن.خالد مشعل از شرم باید اب بشه بره توی جوی اب.هیج توجیهی قابل قبول نیست.زنده باد حزب الله باوفا.مطمین باشید اگه کشوری به ایران تجاوز کنه حزب الله در کنار ماست. ایران یه روزی چوب حمایت از فلسطین رو میخوره.همه اونا بد نیستن.ولی همه اونا هم با ما خوب نیستن.
حالا فهمیدین چرا مصر گذرگاه رفح رو می بنده؟بهتر از ما خالد مشعل رو شناخته.سیسی که دوست نداره سر به تن مشعل باشه.ولی به خاطر مردم غزه کوتاه اومده.
چه راحت خواسته شیوخ قطر و عربستان رو پذیرفت تا اسمی از ایران نیاره تا ایرانی ها رو در حضور عرب ها خوار کنه.عجب حال اساسی به قطریها دادی.ببین کی همونا با تیپا بندازنت بیرون که البته حقته.
پاسخ ها
ناشناس
| | ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
ايراني
| | ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
نادر
| | ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
باور کنید اینها از داعشیها پست ترهستند.هزارمتر زمین دارند ده تا حکومت ودولت.رفیق صدام
خالد مشعل اگر از لحاظ وفاداری هم باشد نباید باسوریه آنچنان چهره برمی گرداندمرد قابل اعتمادی نیست وهیچ جای خرجش نیست چون در اول روز شکست ودربدری که از خانه وکاشانه توسط اسرائیل رانده شدند سوریه مانند فرزندی از آنهاحمایت کرد وایران با پیروزی انقلاب اسلامی بدون هیچگونه چشم داشتی از آنها حمایت کردند اما در لحظه ای که برای سوریه مشکل ایجاد شد ضمن حمایت نکردن اکثر فلسطینیان درجبهه مخالفان حضوردارندواین یکی از کارهای است که از آدم انتتظار وفاداری می شد که نکردند
من چند سال پیش کویت بودم یبار رفتم تو یفروشگاه فروشندش فلسطینی بود منم با ذوق گفتم که منم ایرانیم همونایکه چهل ساله همچیزشونو دادن بخاطر شما اما تا فهمید ایرانیم با کلی فحش وناسزا. بیرونم کرد خدا وکیلی کلیم به اونایی که بهشون اعتقاد داریم....
ملت ایران و مسئولین با امثال خالد مشعل کاری ندارند .ما مسلمان و شیعه علی (ع) هستیم و به تمام مظلومان کمک ویاری میدهیم حتی اکر ذات انها ناسپاسی و گاز گرفتن باشد ...ولی صدا وسیما باید از انها بت درست نکند و با امثال این خودخواه ها را بخود واگذارد تا متوجه شوند اگر ایران وایرانی نبودند خیلی وقت بود که به انقراض رسیده بودند ...مثل ما و برخی افراد ناسپاس مثل حافظان حیاط وحش است با اینکه می دانند خوی درندگی دارند ولی برای حفظ نسل و جلوگیری از انقراض انها را مورد حمایت و نگهداری میکنند....
پاسخ ها
سعید
| | ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
بله اقا
| | ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
یک پرسشگر
| | ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
چندی نگذشته که عکس خالد مشعل را با معشوغه اسراییلیش در حال جام می زدن در اینترنت دیدم . مستیم در مشعلو دیگه دوا نمیکنه .درجایی هم گفته بود شیعه ها از اسراییل برای ما خطرناک ترند .فکر میکنید چند در صد از مخالفان سوریه وعراق را همین فلسطینیان تشکیل میدهند .؟
پاسخ ها
ماندلا
| | ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
این ها اصلا قابل اعتمادنیستند.الان افرادی از آنها درحال عیاشی بازنان اسراییلی هستند.
من شبکه تلویزیونی فلسطین رو دنبال میکردم حتی روز قدس یک صحنه از راهپیمایی ایران نشان ندادند تازه تو این مدت یه بار اسم ایران رو نبردند همین خالدجون تا حد مرگ تو ایران خورد وبرد عیبب نداره بچه ها همین که با تمام قوا دارین مسائل رو بررسی می کنین عالیه نگران نباشین خداییش سربازان گمنام خودشون کاملا پیگیرند
پاسخ ها
Maziarsd@Gmail.com
| | ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
سلام . فکر کردید ایران عاشق چشم و ابروی فلسطینی هاست اونم غزه که افکارشون نزدیک سلفی هاست که بهشون کمک میکنه . نه . ایران بهشون کمک میکنه چون غزه خط مقدم جنگ ایران هستش با اسراییلی ها . یکی باید جلوی سگ هار اسراییلی رو بگیره که اونم حماس هست . اگه ایران کمک نکنه سگ هار پیشروی میکنه و از نیل تا فراتش رو عملی میکنه و به ایران هم میرسه . یجورایی غزه و حماس ولبنان قربانی میشن و کشته میشن تا جلوی سگ هارو بگیزن . ایران برای امنیت خودش باید کمک کنه . البته ما شیعه ها قلبمون هم رئوفتره و نمیتونیم ظلم رو ببینیم چون پیشوای ما حضرت علی ع فرمودند اگر مردی شنید خلخالی رو از پای یه دختر یهودی دراوردن از این قضیه جانش رو از دست داد تعجبی نداره . به هرحال ما اولا بخاطر امنیت خودمون و دوما بخاطر عقایدمون به اونا کمک میکنیم نیازی به تشکرشون نداریم .طبق روایات هم ازادی قدس توسط ایرانیها هستش نه اعراب چون ابی از این عربها گرم نمیشه
پاسخ ها
نادر
| | ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
مشکل ما سیاست نادرست صدا و سیما در رابطه با مسایل فلسطین هست که به خاطر دشمنی ما با اسراییل مردم فلسطین رو مردمانی خوب و ارمان گرا معرفی میکنه.خیلی از اونا فدایی داعش هستند. صدا و سیما چهره خاصی از فلسطینی رو نمایش میده.جالبه ما از کسانی حمایت میکنیم که واقعا نمیدونیم چجور ادمایی هستند.عجیبه اصلا نمیدونیم اونا با ما دوست هستن یا دشمن.اونا خون اهدایی ایرانی رو قبول ندارن ولی ما ...روزی که به استقلال برسن و خرشون از پل بگذره مثل خالد مشعل می پرن تو بقل کشور هایی که با ما بد هستن.ولی ما دشمن اونا رو دشمن خودمون میدونیم.اونوقت مسولین از شدت ناراحتی و ناسپاسی باید...!
بابا بيخيال به فكر بيچارهاي خودمون باش.دجله كجاست تو كي هستي اينجا كجاست.
سلام
یک سوال جای منافع ملی در تمام این جریانها کجاست؟
یک سوال جای منافع ملی در تمام این جریانها کجاست؟
پاسخ ها
مازیار
| | ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
دشمنی جهان با ما فقط بخاطر فلسطین است
خالد مشعل یک نمک نشناس است ولی بقیه آنها آدمهای خوبی هستند
سلام
من هم با نظر دوستان موافق هستم.شاید به گونه ای جنگ سوریه نیز با این موضوع مرتبط باشد. کشته شدن 191000 انسان بیگناه ، شاید به وجود آمدن داعش نیز با این موضوع نامرتبط نباشد.به نظر من وقت آن رسیده به جای اینکه احساسی برخورد کنیم به فکر سرنوشت 70 میلیون ایرانی باشیم. بله وقت آن رسیده که این موضوع را در ترازوی عقل گذاشته و سبک سنگین کنیم که در مقابل چیزی که از آن دفاع می کنیم چه چیز به دست می آوریم.چرا همیشه به جای منطقی فکر کردن سنتی و کهنه فکر می کنیم؟
من هم با نظر دوستان موافق هستم.شاید به گونه ای جنگ سوریه نیز با این موضوع مرتبط باشد. کشته شدن 191000 انسان بیگناه ، شاید به وجود آمدن داعش نیز با این موضوع نامرتبط نباشد.به نظر من وقت آن رسیده به جای اینکه احساسی برخورد کنیم به فکر سرنوشت 70 میلیون ایرانی باشیم. بله وقت آن رسیده که این موضوع را در ترازوی عقل گذاشته و سبک سنگین کنیم که در مقابل چیزی که از آن دفاع می کنیم چه چیز به دست می آوریم.چرا همیشه به جای منطقی فکر کردن سنتی و کهنه فکر می کنیم؟
پاسخ ها
نادر
| | ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
خالد مشعل بارها نشون داده که آدم نمک نشناسیه.
oخب بابا چه از این مظلوم نما حمایت میکنی
اصلاح میکنم .اسماعیل هنیه با زنی که کفته میشود خواهر زن تونی بلر بوده را دیدم .البته در سایت های خبری .
به نظر شما اگه یه روزی قدس ازاد بشه این فلسطینی که چندین فرقه و مذهب داره برخوردش با زایرن ایرانی چه برخوردیه؟ایرانی ها بخصوص شیعیان که تو عربستان از برخورد بد عربستانی ها رنج میبرن!
نمک نشناسی یکبار دوبار چند بار؟ ما هم مقابله به مثل کنیم چه اشکالی دارد؟ مگر ما با حماس و فتح و فلان و بهمان عقد اخوت بسته ایم؟! این خالد مشعل هم از فتنه در ایران حمایت کرده بود هم از داعش در سوریه!! این مرتیکه سرش تو آخور صهیونیست هاست نمیدونم مقامات ما چرا اینهمه حقارت رو به ملت خودشون تحمیل می کنند دور جیره خوارانی مثل مشعل رو خط بکشید
پاسخ ها
آریا
| | ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
از اینکه این نامرد ها این جور تغییر میکنن تعجب میکنم
سیاست دولتمردان ما این است که خط مقدم جبهه رو از مرزهای ایران دور کنه و در این راه از مردم غزه و لبنان استفاده میکنه.فلسطین هم در جنگ با دشمنش اسراییل مجبوره از کمک ایران هم استفاده کنه.تا اینجاش مشکلی نیست و هر دو طرف در جهت اهدافشون سود میبرن.ولی زمانی که فلسطین مستقل بشه دیگه ایرانی و شیعه و عجم و کمک و غیره شاید براشون واژه ای بیگانه بشه.بازم مهم نیست چون ما هم به هدفمون رسیدیم و از گسترش اسراییل جلوگیری کردیم.البته شیعیان لبنان با ما اینجوری نیستن.
پاسخ ها
نادر
| | ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
سلام . رهبر انقلاب فرمودند هر کسی تو هر کجای دنیا بخواد بر علیه اسراییل بلند بشه و کاری انجام بده بخصوص نظامی . ایران پشت سرشه و کمک میکنه . حالا اون طرف یه نمک نشناسی مثل خالد مشعل یا هر کس دیگه ای باشه از هر دین و ایینی و در هرکجای دنیا که باشه اما دشمن اسراییل باشه و بخواد باهاش بجنگه ما پشتشیم . دقت کنید پشت سرشیم و حمایت میکنیم یعنی مستقیم وارد عمل نمیشیم . الان چه کسانی دارن میجنگن . حماس . علی رغم میل باطنیموم باید کمکش کنیم . کی داره کشته میده . مردم فلسطین وغزه . کی داره تحقیر میشه . بازم مردم فلسطین و عربها هستن . تشکر بکنن یا نکنن چه بخوان یا نخوان ایران قطب قدرت منطقه شده و اون کسی که باید بفهمه فهمیده و ترسیده . من به شخصه از عربی که افکار تکفیری و سلفی و ناصبی داره و سوسمارخوره اصلا انتظار تشکر ندارم . و اینو فهمیدم ایران به چند دلیل کمک میکنه یکی بخاطر امنیت خودش و بخاطر دشمنی با اسراییل و بخاطر زهرچشم گرفتن از دولتهای عرب منطقه که مرتجع و غرب زده هستن و بخاطر قدس شریف که قبله اول مسلمین هست و بخاطر کمک به مظلوم . جریان دجله و فرات هم قسمتی از غرب ایران رو هم اسراییل برای خودش میخواد . اونها حتی نسبت به شهر همدان تعصب خاصی دارن چون قبر یکی از یهودیانی که باعث کشته شدن کلی ایرانی در زمان خشایارشا شد درشهر همدانه . صهیونیستی که میگه ما قوم برتریم و همه انسانهای روی زمین بردگان و کنیزان ما باید باشن تا به بهشت برن وتفکرات خطرناک دارن باید جلوشو گرفت . نه اینکه ایران بگه به من چه فقط بخاطر نمک نشناسی خالد مشعل یا عقایدش . درحال حاضر اونا چه خوب چه بد دارن با اسراییل میجنگن پس باید کمکشون کرد. به هر حال حماس فقط میتونن اونا را تا حدی کنترل کنن و این هم خوبه ولی چشمم اب نمیخوره پیروز بشن چون امام حسین ندارن . حزب الله پیروز شد چون شیعه هستن و امام حسین دارن .
پاسخ ها
خوب چرا
| | ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
اقا جان
| | ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
مازیار
| | ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
شما مطمئن باشید که حماس هرگز پیروز نمیشه که قدس و کل سرزمینهای اشغالی رو ازاد کنه چون لیاقتش رو نداره با عقاید سلفی و تکفیری که دارن اما حماس یه فایده داره اونم اینه که حماس مثل یک داروی کنترل کننده از گسترش سرطان عمل میکنه . غده سرطانی رو نمیتونه از بین ببره اما میتونه پیشگیری از گسترش بدخیمی بکنه و این خیلی مهمه . غزه لبنان و سوریه و حتی عراق خط مقدم جنگ ایران هستن وقتی اونا بتونن پیروز بشن درحقیقت ایران پیروزه و امنیت رو برای ملت ایران به ارمغان میارن . پس باید متشکر باشیم از حکومتمون که باهوش و باکیاستن و جنگ رو از مرزهای ما دور نگه داشتن . الان بجای جوونا و کودکان و زنان مردان و پیران ایرانی . جوونا و کودکان و غیره در غزه در سوریه در عراق کشته میشن .البته این خوب نیست کاش همه جا صلح و ارامش بود ولی خوب تو این خاورمیانه دیوانه و شلم شولوا که همه جاش ناامنه و بکش بکشه . خدارو شکر کشور ما ارومه .الان نگاه کنید همه کشورای همسایه ما ناارامه جنگه و بکش بکشه اما خداروشکر کشور ما ارومه . ما هم باید زکات ارامشمون رو پرداخت کنیم با کمک نطامی سلاح مالی تا این امنیت پایدار بمونه . اگه بگیم به ما چه که کمک کنیم ممکنه از یه طرف داعش و از طرفی اسراییل و کشورهای عرب منطقه و امریکا بهمون حمله کنن و جوانهای ما سربریده بشن و زنان ما به کنیزی فروخته بشن .
پاسخ ها
بله جانم
| | ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
نادر خودت رو ناراحت نکن.خودمونیم چه ربطی داشت؟اصلا ولشون کن.هیچ فکر کردی چرا والیبالمون قوی شده؟اگه راست میگن چرا فوتبالمون ضعیفه؟
مرگ برصهیونیست
من با چند تا از این فلسطینی ها تو ترکیه هم خوابگاه بودم خداییش شیعه ها رو نجس میدونستند و میگفتند ما از ایران کمک نخواستیم که شما اصرار میکنید.
دوستان دل پري از قضيه فلسطين و اسراييل داريد شايد هم حق داشته باشيد
گنده ترين اينها كه نسل ما خودش را برايش تكه پاره مي كرد ياسر عرفات بود كه در جنگ ايران و عراق گفت: ايران دوست ما و عراق برادر ماست آخه چه كسي ديده كه كسي برادرش را رها كند و دوستش را بچسبد.
مسو.لين عزيز ما در هر سخنراني هميشه يك گريزي به فلسطين مي زنند و يك ناسزايي به اسراييل مي دهند در صورتي كه ما هيچكدام حتي نقشه جغرافيايي فلسطين را هم درست و حسابي نديده ايم .
سرنوشت ما به فلسطين و اسراييل گره خورده در صورتي كه ما حتي نمي دانيم سود فلسطن براي ما و ضرر اسراييل براي ماچيست.
من فقط و فقط اين را مي دانيم كه دشمني اعراب با ما بسيار بدتر و شديدتر از دشمني يهود و نصارا است.چيزي پشت سر اين قضايا هست كه حالاحالا ها من و شما نخواهيم فهميد .
اسراييل و فلسطين يك تابوي نانوشته براي ما هستند كه هر نسلي بعد از انقلاب ما آمد بايد بگويد زنده باد فلسطين و مرگ بر اسراييل
چند سال فداي اين دشمني و حمايت چشم و گوش بسته شديم آيا باز هم مي گوييد آيا روشن و زيباست؟1
گنده ترين اينها كه نسل ما خودش را برايش تكه پاره مي كرد ياسر عرفات بود كه در جنگ ايران و عراق گفت: ايران دوست ما و عراق برادر ماست آخه چه كسي ديده كه كسي برادرش را رها كند و دوستش را بچسبد.
مسو.لين عزيز ما در هر سخنراني هميشه يك گريزي به فلسطين مي زنند و يك ناسزايي به اسراييل مي دهند در صورتي كه ما هيچكدام حتي نقشه جغرافيايي فلسطين را هم درست و حسابي نديده ايم .
سرنوشت ما به فلسطين و اسراييل گره خورده در صورتي كه ما حتي نمي دانيم سود فلسطن براي ما و ضرر اسراييل براي ماچيست.
من فقط و فقط اين را مي دانيم كه دشمني اعراب با ما بسيار بدتر و شديدتر از دشمني يهود و نصارا است.چيزي پشت سر اين قضايا هست كه حالاحالا ها من و شما نخواهيم فهميد .
اسراييل و فلسطين يك تابوي نانوشته براي ما هستند كه هر نسلي بعد از انقلاب ما آمد بايد بگويد زنده باد فلسطين و مرگ بر اسراييل
چند سال فداي اين دشمني و حمايت چشم و گوش بسته شديم آيا باز هم مي گوييد آيا روشن و زيباست؟1
اگر فلسطینی غیرت داشت یهودی سرزمینش را نمی گرفت وقتی کشته های فلسطینی با پرچم داعش دفن می شود وقتی صدام ملعون درجنگ ایران وعراق سرباز مصری وفلسطینی واردنی وچچنی و...برای کشتن ما شیعیان مجوسی وروافض استخدام می کند خالد ابن ولید حق دارد مارا نجس بخواند اما یادتان باشد ماپیرو راه آن امامی هستیم که زیر چکمه شمر باز دست از هدایت امت جدش نمی کشید ما باید یاور محرومان باشیم اما نه به هر قیمتی....
پاسخ ها
مازیار
| | ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
دریغ از ایران....دریغ
آخرین اخبار